včera | Petr Prokopec
Pokud se sami sebe ptáte, jak je vůbec možné, že Tesla po tolika přešlapech, prázdných slibech a projevech arogance stále má něčí důvěru, pak věřte, ž...
včera | Petr Prokopec
Její příchod už začal připomínat Godotovo entré, nakonec ale dorazila a dá se koupit. Výsledek faceliftu je zejména uvnitř až překvapivě moderní, ceny...
včera | Petr Miler
Kolik budíčků je ještě třeba, aby pomazané hlavy pochopily, kam současný vývoj automobilové Evropy míří? A co bude jeho následkem? Z nových aut se stá...
26.5.2023 | Petr Prokopec
Rusové zjevně budou dál topit pod kotlem své nabídky a k dosud potvrzeným novinkám přibude další, kterou nechtěně odhalil prezident Tatarstánu. Půjde ...
26.5.2023 | Petr Miler
Že Číňané přichází? Omyl, oni už jsou tady, jen si toho málokdo všímá. Do karet jim hraje především tlak na elektrifikaci aut, neboť nejdál jsou aktuá...
26.5.2023 | Petr Miler
Auta v základních specifikacích málokdy bývají vizuálně ohromující, v případě modelu prémiové značky by ale leckdo mohl čekat aspoň solidní vzezření. ...
26.5.2023 | Petr Miler
Už i Němci zjevně pochopili, že podobně bezohledné chování k ostatním nejenže nelze tolerovat, je proti němu třeba aktivně bojovat. Sedm aktivistů ve ...
25.5.2023 | Petr Prokopec
Jeho výrobce je činný i na českém trhu, zatím tu ale potichu nabízí jen trojici SUV. Může se to změnit, mimo Čínu totiž vyrazilo auto od Dongfengu, kt...
25.5.2023 | Petr Prokopec
U našich západních sousedů je tlak na minimalizaci emisí CO2 nových aut ještě mnohem větší než u nás, politici by si proto přáli, aby lidé kupovali au...
25.5.2023 | Petr Prokopec
Prakticky všechna čínská auta jsou levná, toto ale mezi těmi „normálními” patří k těm vůbec nejlevnějším. Startuje už na 165 tisících Kč a byť mimo Čí...
25.5.2023 | Petr Prokopec
Už první uniklé fotky potvrdily, že se nová pětka bude designově držet zkrátka, přesto budí vášně. Proč? Protože se drží zkrátka snad až příliš, navíc...
25.5.2023 | Petr Miler
Na trhu najdeme jen málo morálně starších, takže z hlediska vývoje dávno zaplacených a technicky primitivnějších strojů, které si mohou bez uzardění ř...
24.5.2023 | Petr Miler
Číňané mocně topí pod kotlem, jinak současný vývoj nejde popsat. Už jim nestačí, že se svými vozy dokážou úspěšně konkurovat obyčejným verzím aut zápa...
24.5.2023 | Petr Prokopec
Je to jedna z dojných krav VW, a tak ji jistě bude dojit dál, seč to půjde. Ale co pak? Pak už bude jen sledovat, jak mu umírá pod rukama. Tohle auto ...
24.5.2023 | Petr Prokopec
Představy automobilek o tom, že se věčně budou pohybovat na trhu s přebytkem poptávky nad nabídkou, byly nekonečně naivní. Tyhle časy jsou pryč a jeji...
24.5.2023 | Petr Prokopec
„Dny, kdy naše produkty byly určené všem lidem, jsou u konce,“ říká bez okolků šéf automobilky. Už to zvedá obočí, ještě absurdnější jsou ale představ...
24.5.2023 | Petr Prokopec
Nejsou zase tak dávno časy, kdy nová Škoda za více jak 1 milion Kč působila jako zvrhlost, teď se objevují další a další novinky, které snadno překroč...
24.5.2023 | Petr Miler
Šéf automobilky se tváří, že sedí na zlatém vejci, čísla o prodejích ale říkají něco úplně jiného. Přesto se zdá, že úplným fiaskem znovuzrození Moskv...
24.5.2023 | Petr Miler
A ani to není vše, neboť v tomto případě se pořád bavíme o přímém zvýšení pořizovacích cen nových vozů. Další peníze z kapes by lidem vytáhl jejich um...
23.5.2023 | Petr Prokopec
Francouzi si s Brity nikdy moc nerozuměli, a tak je vlastně překvapením, že se dokola pokouší o spolupráci na automobilovém poli. Ani tentokrát to nev...