23.5.2023 | Petr Miler
Sedminásobnému šampionovi ef-jedniček to pořád jezdí, problém je ale v tom, že jeho auto nejezdí. A šance, že by se na tom do tří let něco změnilo, js...
23.5.2023 | Petr Prokopec
Boduje prakticky všude, kde se objeví, čemuž se při kombinaci lákavého vzhledu, solidní techniky a nízké ceny nelze divit. Číňané nyní své Binuye jind...
23.5.2023 | Petr Miler
Skoro už jsme čekali, že politici nehnou prstem, dokud neuvidí, že jimi nalajnované plány jsou technicky a ekonomicky neschůdné. Nakonec to ale vypadá...
22.5.2023 | Petr Prokopec
Ceny nových Tesel už se dostaly opravdu nízko, což pozoruhodným způsobem ovlivňuje také trh ojetin. Pokud ale zůstaneme u nových vozů, pak je zjevné, ...
22.5.2023 | Petr Miler
Být to až takto jednoduché, jde o příběh úspěchu jako z pohádky, v případě Jamese Walkera je to složitější. Přesto jde o pozoruhodný krok, dealerství ...
22.5.2023 | Petr Prokopec
Obávat se dnes o budoucnost jakéhokoli dostupného auta je na místě, v případě Dacií ale prý můžeme být v klidu. Tedy alespoň to pro dohlednou dobu řík...
22.5.2023 | Petr Prokopec
Dává vám to nějaký smysl? Asi ne, ale co jej v dnešním automobilovém světě dává. I když u Mini nachází manuály zastání více než u většiny jiných znače...
22.5.2023 | Petr Prokopec
Svého času se mu spousta lidí smála a nadávala mu do klaunské boty, dnes je to ikona, za kterou se platí miliony. Automobilka si je vědoma statutu mod...
21.5.2023 | Petr Miler
Nešálí vás zrak, první automobilku už napadlo nechat přes dotykový displej ovládat i světla. Vysvětlení tohoto rozhodnutí má svou logiku, pro praxi po...
21.5.2023 | Petr Miler
Naprostá většina automobilek se v poslední době předhání v optimistických vizích naznačujících, že jen na elektromobily by nejraději přešly už včera. ...
20.5.2023 | Petr Prokopec
O tomto stroji už se nějaký čas živě hovoří, teď si jej můžeme poprvé prohlédnout v akci na starém kontinentu. BAE Systems na veletrhu v Madridu ukáza...
20.5.2023 | Petr Miler
Už dosavadní špionážní záběry i oficiální upoutávky dávaly najevo, že tohle bude pořád auto pro ty, kteří si nepotrpí na výstřelky. Teď už je to defin...
19.5.2023 | Petr Prokopec
Číňany zjevně nezastaví nic, ani předchozí bankrot. Je navíc nepravděpodobné, že by si jej střihli podruhé, neboť tentokrát za nimi stojí koncern Geel...
19.5.2023 | Petr Prokopec
Přes 5 milionů exemplářů příštích modelů Tesly chce Musk prodávat každý rok po dokončení továrny v Mexiku, jeho humanoidních robotů pak má být třeba a...
19.5.2023 | Petr Prokopec
Každý byznys jde nutně chvíli nahoru a chvíli zase dolů, takže nikde není psáno, že Číňany nestihnou stejné patálie jako kdysi Američany. V tuto chvíl...
19.5.2023 | Petr Miler
Škoda se z Ruska oficiálně stahuje a doprodává leda skladové zásoby, přesto se v zemi začaly objevovat nové Octavie IV na prodej. A jejich ceny nejsou...
19.5.2023 | Petr Prokopec
Ignorovat preference zákazníků je vždy smutné, dokud se ale automobilky tváří, že jim nic jiného nezbývá, popř. si upřímně myslí, že vychází vstříc im...
19.5.2023 | Petr Prokopec
Do smutně fascinujícího kolotoče se dostává svět plný nařízení a přerozdělování. Automobilky pod tlakem politiků jdou do elektromobility po hlavě, kdy...
18.5.2023 | Petr Prokopec
Žijeme v době mnoha automobilových naposledy, a tak je třeba se smířit s tím, že životní příběhy řady zajímavých aut se uzavírají. Tento trval jen 25 ...
18.5.2023 | Petr Prokopec
V čase, který základní Škoda Fabia potřebuje na zrychlení na stovku, zvládá chorvatský stroj dosáhnout třístovky a opětovně zpomalit na nulu. Působivá...