Prodeje aut v USA, leden-červen 2013: stále rostou, hvězdami jsou staří známí

 | 10 příspěvků | 14.7.2013 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Mito

To že američané ignorují d.. | 14.7.2013 13:16reagovat
avatar

To že američané ignorují diesely, je vzhledem k jejich zkušenostem s hybridy předvídatelné. Kdo zakusí kulturu chodu hybridu, tak si řechtačku pod kapotu nedá ani se slevou. Evropské automobilky si tím protěžováním dieselů jen uškodí a měly by to vzdát. CNG se v USA teprve chystá nadechnout (a to celkem mohutně), ale i tak bude hodně záležet na ceně benzínu.

Díky za přehledně shrnuté prodejní statistiky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mito

Ještě dodám, že i v Číně s.. | 14.7.2013 13:29reagovat
avatar

Ještě dodám, že i v Číně se podíl dieselů pohybuje okolo 1%, takže já osobně doufám, že se svět nezblázní a to jediné co bude vytlačovat čisté benzíňáky bude jen plyn nebo hybrid.

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: To že američané ignorují d.. | 14.7.2013 17:52reagovat
avatar

Pokud jsem si všiml, diesely si své místo v Evropě našly samy, zatímco hybridy, plug-iny a podobné vehikly jsou OPRAVDU těžce protěžovány. Protěžovány jsou všude na celém světě, na rozdíl od dieselů, tady jsi hodně přestřelil.

V momentě, kdy diesely plní pod Euro 6 stejné emisní parametry jako benzíny, jsou stejně čisté.

A vzhledem k tomu, že v Číně veškerou vyrobenou naftu spotřebovává těžká konstrukční technika, nákladní vozidla a desítky milionů generátorů elektřiny, na osobní auta nafta prostě nezbývá, vzhledem k tomu, že krakovací proces v rafinériích pracuje s určitým výrobním ziskem benzín/nafta.

Ono by to chtělo se nejdříve seznámit s fakty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mito

Reakce na: Pokud jsem si všiml, diese.. | 14.7.2013 19:11reagovat
avatar

Nauč se číst WinChrochte, diesely jsou protěžovány automobilkami a některými vládami díky CO2 politice stejně jako hybridy, ale ty tolik nedusí své okolí. Daň z nafty je v EU nižší, čemuž já říkám OPRAVDU těžce protěžován.

Raději jedu nebo jsem předjížděn autem se zážehovým motorem, takže tvoje konstatování o čistotě dieselu je mně v praxi opravdu k prdu.

Čína by mohla vyrábět více nafty na úkor benzínu, ale to by ta smogová situace ve městech vedla k revoluci, protože už teď je to tam občas špatný díky počtu aut. Mít tam každé druhé auto chrochták, tak to je o dost méně snesitelné viz. některá EU velkoměsta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: Nauč se číst WinChrochte,.. | 14.7.2013 19:12reagovat
avatar

No jo, když ta moje 1,9TDI mě připravila o sluch, tak chci aby i další ohluchly....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: Nauč se číst WinChrochte,.. | 14.7.2013 19:18reagovat
avatar

Ježišmarjá, to je pořád ten samý dement .........

Že se namáhám.

Běž se léčit, zachránce světa.

P.S. Tvá přání nebudou vyplněna, vztekáš se marně.

windiesel

Reakce na: No jo, když ta moje 1,9TDI.. | 14.7.2013 19:22reagovat
avatar

A nepřihlašuj se trapně pod cizím nickem, tragéde...

Nepřihlášený Hammunasakra

Reakce na: Pokud jsem si všiml, diese.. | 15.7.2013 10:54reagovat
avatar

Hele winchrochtáku nejdřív nějakej ten hybrid zkus, možná se pak nebudeš ztrapňovat kecama vo vehiklech což znamená zastaralé vozidlo dnes již nevalné úrovně

Zobrazit reakce..

windiesel

Reakce na: Hele winchrochtáku nejdřív.. | 15.7.2013 11:38reagovat
avatar

Nehul tolik woe ................

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hammunasakra

Reakce na: Nehul tolik woe ............ | 15.7.2013 13:43reagovat
avatar

Nehulim ale chlastám. A za střízliva mám povedený hybridy docela rád. Co ty?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif