A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů

30.8.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Nový Ford GT má možná menší motor než jeho předchůdce, s řízením ale zůstal u hydrauliky. Jako už pomalu žádné auto na dnešním trhu.

Nejen u nás si můžete čas od času přečíst něco o elektrickém posilovači řízení - a většinou to není nic pozitivního. Jednou z hlavních výtek je, že elektřina odebírá cit ve volantu,. Důvody pro instalaci elektrického posilovače tkví přitom zejména ve snaze o co nejnižší normovanou spotřebu paliva, což je zejména u sportovních aut dost pochybný obchod.

Nový Ford GT, jehož 3,5l V6 EcoBoost může být vnímán jako downsizing, ovšem elektrický posilovač nemá, zůstal u hydraulického. Důvod, že to má být auto pro nadšence jako žádné jiné, ale není jediný, hydraulika ušetřila hmotnost. Využívá čerpadla, které pohání i hydraulické ovládání zadního křídla a zadního odpružení.

U Fordu si tedy řekli, že nebudou přidávat hmotnost elektromotorem na přední nápravě a zároveň s ním odebírat cit v řízení a použijí na všechno jeden systém. Technické detaily nám zatím nejsou známy, ale z principu věci to je jednoduché a logické řešení, které přineslo hned dvě pozitiva. A ukazuje i to, že když se chce, hydraulický posilovač v moderním sportovním autě stále být může...

A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 1 - 2016 ford gt concept 01A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 2 - 2016 ford gt concept 02A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 3 - 2016 ford gt concept 03A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 4 - 2016 ford gt concept 03aA pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 5 - 2016 ford gt concept 04A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 6 - 2016 ford gt concept 05A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 7 - 2016 ford gt concept 06A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 8 - 2016 ford gt concept 07A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 9 - 2016 ford gt concept 08A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 10 - 2016 ford gt concept 09A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 11 - 2016 ford gt concept 10A pak že to nejde: nový Ford GT má hydraulický posilovač řízení, hned ze dvou důvodů - 12 - 2016 ford gt concept 11
Ford GT nadšence hydraulickým řízením nepochybně potěší

Zdroj: Fox News

Marek Bednář

Další zajímavé články:

Diskuze Přidat příspěvek

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše