Co lze také přežít: Ferrari 458 vzlétlo ve 260 km/h, při nárazech z něj upadly i dveře (videa)

Tohle je bez špetky přehánění brutální nehoda, ze které budete mít husí kůži při pohledu z jakékoli úhlu. Přesto se kupodivu obešla bez zranění.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Co lze také přežít: Ferrari 458 vzlétlo ve 260 km/h, při nárazech z něj upadly i dveře (videa)

8.7.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Co lze také přežít: Ferrari 458 vzlétlo ve 260 km/h, při nárazech z něj upadly i dveře (videa)

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Tohle je bez špetky přehánění brutální nehoda, ze které budete mít husí kůži při pohledu z jakékoli úhlu. Přesto se kupodivu obešla bez zranění.

Autonehoda je velmi nepříjemná věc - kdo ji zažil, ví to nejlépe. Jenže není nehoda jako nehoda. Nad žádnou asi nemávnete rukou, na menší ťukanec v koloně ale asi do smrti vzpomínat nebudete. Na nehodu, kterou za chvíli uvidíte na videích, ale budou do smrti vzpomínat všichni ti, kteří ji viděli na vlastní oči. A možná i mnozí jiní.

Stala se jako důsledek souboje dvou okruhových Ferrari 458 Challenge na okruhu Road America. Boj to byl lítý, červený s černým vozem se přetahovaly o každý metr trati. Až na ten rudý v barvách McDonald's nezbyl na trati ani ten metr. Jeho řidiči se „podařilo” kolidovat s vozem po jeho pravém boku předním kolem, což v rychlosti okolo 160 mil v hodině (téměř 260 km/h) mělo za následek okamžitý „vzlet”.

Co následovalo poté, vám nejlépe vykreslí obě videa. S neovladatelným vozem už si jen pohrávaly vzdušné proudy, letět měl celý 400 stop, tedy přes 120 metrů. Pak následoval velmi drtivý dopad, kdy si ostrou 458 podala nejprve matička zem a poté svodidla. Z vozu nezbylo prakticky nic, pilot už hleděl na okolní krajinu přímo, bez dveří a kola jeho stroje utíkala kamsi do dáli. V takovém případě byste čekali už jen příjezd zdravotníků, pilot auta ale o chvíli později z vozu odkráčel po svých nezraněn a snad i neotřesen.

Podívejte se na to, sami, i tohle se dá v autě přežít. Zkoušet znovu podobné štěstí bychom vám ale nedoporučovali, i kdybyste náhodou řídili alespoň silniční 458. Za většinu ze zázračně dobrého konce tohoto příběhu může dobře postavená trať a adekvátně stvořený okruhový speciál. Více následuje...

Zdroj: Carscoops

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše