Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia Lodgy: prohlédněte si detaily rumunského MPV
6.1.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
MPV Lodgy má od včera po premiéře, Dacia k němu k němu ale uvolnila pouhé dvě fotografie a ani s dalšími detaily zrovna nehýřila. Pomohli jsme si k nim sami.
Včerejší odhalení Dacie Lodgy u vás vzbudilo velký zájem a vcelku se tomu nedivíme. Jde na poměry značky o docela atraktivní vůz, který by podle všeho měl nabídnout nejen mimořádnou praktičnost, ale pochopitelně si udržet i velmi nízkou cenu. Problém je v tom, že včerejší premiéra více otázek nastolila než odpověděla a přišla nám tak řada mailů s dotazy na techniku vozu nebo vzhled jeho interiéru.
Bohužel, včerejší odhalení bylo pouze virtuální a my, ani jiní novináři jsme neměli možnost vůz naživo spatřit a tudíž vám nemůžeme sloužit s dalšími detaily, které by neobsahoval včerejší článek. Stejně tak zástupci Dacie mlčí jako hrob a k vzhledu vozu ani technice nejsou ochotni před další fází oficiálního odhalení říci více. Ale to neznamená, že jsme pátrání po dalších detailech vzdali. Alespoň v něčem jsme si poradili sami.
Dacia totiž v mezičase uvolnila oba již publikované snímky ve velmi vysokém rozlišení pro tištěné média, a tak jsme z nich alespoň vyřezali pohledy na zajímavé detaily exteriéru. Můžete si tak pořádně prohlédnout všechna světla, masku chladiče nebo design litých kol. Díky těmto fotkám jsme zkusili alespoň trochu „zašmírovat” v interiéru, vidět jsou ale jen základní kontury palubní desky a „kapličky” přístrojové desky.
Z vašich otázek můžeme odpovědět na jedinou - jak velká musí mít Lodgy kola, aby vypadal právě takto. Odpověď je 16", použité pneumatiky jsou pak 225/65 R16, i to je na jedné z přiložených fotek velmi dobře patrné.
Hlad po opravdových technických detailech a nových pohledech tyto snímky uspokojí jen z velmi malé části, ale víte jak je to s tím srovnáním něčeho a ničeho...
Více z dosud dostupných materiálů k Dacci Lodgy nedostaneme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 10 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 11 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva