Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé
10.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Japonská značka se pokusila zaujmout návštěvníky autosalonu v Pekingu novým lakem karoserie, důležitější je ale signál, že ji na tomto voze opravdu záleží.
Zvyšující se intenzita, se kterou Honda, potažmo její luxusní severoamerická divize Acura, prezentuje koncept sportovního modelu NSX, nám dává důvod domnívat se, že to Japonci s uvedením náhrady svého legendárního kupé tentokrát myslí opravdu vážně. Nic zásadního pro vás dnes nemáme, ale sešlo se nám tady nějaké nové video prezentující tento stroj pod logem Hondy, a zároveň zde jsou fotografie „nové“ verze Acury v příznačném rudém laku, se kterým NSX dorazila na pekingský autosalon. A protože z čínského stánku vznikl i další videosnímek, je toho docela dost, abyste se mohli v případě zájmu opět kochat.
A jak bude vypadat technika pod slušivým oblečkem? Honda se tomuto tématu zatím nenápadně vyhýbá, ale něco přeci jen máme. Berte to bez záruky, ale sériová NSX dostane uprostřed umístěný vidlicový šestiválec s objemem 3,5 litru, přímým vstřikováním a nejvyšším výkonem kolem 320 koní. Zážehový agregát bude spřažen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a elektromotorem o výkonu 30 kW (41 koní) a tento celek bude pohánět zadní nápravu. Zvlášť o přední kola se pak postará dvojice elektromotorů, každý o výkonu 20 kW (27 koní).
Mezi přední a zadní nápravou přitom nebude existovat žádná mechanická vazba a elektronika bude schopna individuálně řídit výkon předních elektromotorů tak, aby pomáhala se zatáčením, vylepšovala trakci na silnici se špatnou přilnavostí a v případě potřeby vytvářela virtuální svorný účinek a nahrazovala tak samosvorný diferenciál.
Pouhým sečtením čísel vychází, že vůz by mohl mít 415 koní, ale výstupná hodnota výkonu se pochopitelně může lišit. NSX má být každopádně hybridní čtyřkolka ESH AWD, což je zkratka od Electric Super Handling All-Wheel Drive. Kromě motorů bude pochopitelně nutné posadit do vozu i balík akumulátorů, což nežádoucím způsobem navýší hmotnost. Konstruktéři tento handicap vykompenzují rozsáhlým použitím hliníku a karbonových vnějších panelů.
NSX se do Pekingu vymódila do zářivé rudé, soudruhům se jistě líbila
Zdroj: carscoop.blogspot.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
před 9 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Slovenské létající si naostro vyzkoušel slavný hudebník, dodávky prý začnou už příští rok
před 3 hodinami - Mercedes se kaje a říká, že už nebude lidem vnucovat elektromobily, nechá je si vybrat. Ale kde?
před 4 hodinami - Trápící se Rivian zkouší rozprášit sklady slevami. Zákazníkům konkurence nabízí 117 tisíc Kč, i když prodělává miliony na autě
před 6 hodinami - Někdo si za půl miliardy koupil možná nejkrásnější McLaren F1 a ujel s ním 23 km, teď ho prodává
před 7 hodinami - Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva