Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka
17.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chystané SUV, vlastně SSSUV zjevně vzalo zavděk nejen nápady sportovních sourozenců, ale i sklady mateřské značky. Trochu tak připomíná Audi A8.
Prosinec je již za rohem a šmahem se nám tak blíží premiéra nového Lamborghini Urus. Ta je nadmíru očekávaná už proto, že Italové vůz dopředu označují za nejrychlejší SUV světa. A také mu říkají SSSUV, tedy Super Sportovní SUV, jakkoli toho sportu je rázem v označení až trochu moc. Buď jak buď, zřejmě správně očekávají, že jen díky němu celkové registrace značky vzrostou na dvojnásobek, a tak nepřekvapí, že bez okolků kompletně přebudovali své ústředí v Sant'Agata Bolognese, aby výrobu nového modelu sneslo.
Během našeho výletu na frankfurtský autosalon se nám Urus povedlo nafotit zvenčí, byť samozřejmě s ochrannou kamufláží, nyní pro změnu můžeme nahlédnout do interiéru. Na světě jsou totiž špionážní snímky, které kabinu odhalují v celé její nahotě. Ta nepřipomíná nic z nabídky koncernu VW, přestože se Lamborghini inspirovalo u svých menších sourozenců a také trochu „vykradlo“ sklady Audi. Patrné je to hlavně na středové konzoli, jíž zdobí dvojice dotykových displejů - horní je přitom určen pro multimédia, spodní pak pro klimatizaci.
Mimo celkový pohled na kabinu tu máme i přiblížení systému ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), jak Lamborghini nazývá svůj volič jízdních režimů. Ten umožňuje volbu specifického sněžného a písečného módu, kromě toho chce ovšem Urus zjevně vládnout i okruhům. Je tedy více než pravděpodobné, že automobilka se s ním vydá na Nürburgring, aby dosáhla rekordu mezi SUV.
Jsme docela zvědavi, zda překoná i nové Porsche Cayenne, z dosavadních náznaků se ovšem zdá, že Italové budou mít nad Němci navrch. Urus totiž stran aerodynamičtější karoserie a nižší hmotnosti počítá také s vyšším výkonem. Pohon vozu totiž bude mít na starosti přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec, který je sice v rámci koncernu již starým známým, nicméně nově bude naladěn až na 650 koní. Celé stádo přitom dostane na starosti automat spojený s pohonem i řízením všech kol.
Odhalení se nedočkal pouze interiér chystaného Lamborghini Urus...
...ale i pohonná jednotka slibující 650 koní
Zdroj: altdynamic@Instagram
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 81letý muž si vyjel s ceněným Porsche 911. Sjel z mostu, skončil v potoce a může být rád, že žije
před hodinou - Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024
Nejčtenější články
- Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
28.3.2024 - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
28.3.2024 - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
29.3.2024 - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
29.3.2024 - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
29.3.2024
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.27. 16:57 - pavproch
- VZKAZY 04.27. 16:45 - řidičBOB
- Onboard videa 04.27. 09:56 - Truck Daškam
- Audi A6 C7 převodovky 04.27. 09:49 - Snowman000
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 22:10 - jerry
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz