Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka

Chystané SUV, vlastně SSSUV zjevně vzalo zavděk nejen nápady sportovních sourozenců, ale i sklady mateřské značky. Trochu tak připomíná Audi A8.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka

17.11.2017 | Petr Prokopec | 1 příspěvek

Chystané SUV, vlastně SSSUV zjevně vzalo zavděk nejen nápady sportovních sourozenců, ale i sklady mateřské značky. Trochu tak připomíná Audi A8.

Prosinec je již za rohem a šmahem se nám tak blíží premiéra nového Lamborghini Urus. Ta je nadmíru očekávaná už proto, že Italové vůz dopředu označují za nejrychlejší SUV světa. A také mu říkají SSSUV, tedy Super Sportovní SUV, jakkoli toho sportu je rázem v označení až trochu moc. Buď jak buď, zřejmě správně očekávají, že jen díky němu celkové registrace značky vzrostou na dvojnásobek, a tak nepřekvapí, že bez okolků kompletně přebudovali své ústředí v Sant'Agata Bolognese, aby výrobu nového modelu sneslo.

Během našeho výletu na frankfurtský autosalon se nám Urus povedlo nafotit zvenčí, byť samozřejmě s ochrannou kamufláží, nyní pro změnu můžeme nahlédnout do interiéru. Na světě jsou totiž špionážní snímky, které kabinu odhalují v celé její nahotě. Ta nepřipomíná nic z nabídky koncernu VW, přestože se Lamborghini inspirovalo u svých menších sourozenců a také trochu „vykradlo“ sklady Audi. Patrné je to hlavně na středové konzoli, jíž zdobí dvojice dotykových displejů - horní je přitom určen pro multimédia, spodní pak pro klimatizaci.

Mimo celkový pohled na kabinu tu máme i přiblížení systému ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), jak Lamborghini nazývá svůj volič jízdních režimů. Ten umožňuje volbu specifického sněžného a písečného módu, kromě toho chce ovšem Urus zjevně vládnout i okruhům. Je tedy více než pravděpodobné, že automobilka se s ním vydá na Nürburgring, aby dosáhla rekordu mezi SUV.

Jsme docela zvědavi, zda překoná i nové Porsche Cayenne, z dosavadních náznaků se ovšem zdá, že Italové budou mít nad Němci navrch. Urus totiž stran aerodynamičtější karoserie a nižší hmotnosti počítá také s vyšším výkonem. Pohon vozu totiž bude mít na starosti přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec, který je sice v rámci koncernu již starým známým, nicméně nově bude naladěn až na 650 koní. Celé stádo přitom dostane na starosti automat spojený s pohonem i řízením všech kol.

Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 1 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 01Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 2 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 02Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 3 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 03Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 4 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 04
Odhalení se nedočkal pouze interiér chystaného Lamborghini Urus...

Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka - 5 - Lamborghini Urus interier bez maskovani spy 05
...ale i pohonná jednotka slibující 650 koní

Zdroj: altdynamic@Instagram

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 1 příspěvek

Reklama
Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše