Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
McLaren 675 LT na nových videích odhalil koncovky výfuku či design kol
9.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové v Ženevě představí nejen P1 GTR, ale také vrcholnou verzi McLarenu 650S, která dostane vyšší výkon a přepracovanou karoserii.
Britská automobilka představí na letošním ženevském autosalonu hned dvě zásadní novinky. Jednu již velmi dobře známe, neboť k prvnímu odhalení McLarenu P1 GTR došlo už loni v létě. V té době šlo hlavně o exteriér, v mezičase však značka pustila do světa také snímky interiéru. Na výstavišti Palexpo pak bude prezentován celý vůz, stejně jako detailní informace o technice. Mimo tento okruhový model ovšem do Ženevy dorazí také další novinka, jež si bude rovněž tykat se závodními dráhami. Registrační značky si však tentokráte ponechá.
Pokud nevíte, o jakém modelu je řeč, pak rovnou prozradíme, že jde o McLaren 675 LT. Za danou zkratkou se skrývá Longtail, neboli „dlouhá záď“. Tedy reminiscence legendárního McLarenu F1. Očekávat lze proto zejména změny v části za sedadly, kromě přepracované a prodloužené zádě ovšem Britové upraví také příď. Výsledkem má být o 40 procent vyšší přítlak, s nímž bude spárován rovněž vyšší výkon 3,8litrového osmiválce twin-turbo.
O jakou porci půjde, to nám pro změnu naznačuje druhá část názvu, tedy ona číslovka. Tu doprovodí 700 Nm točivého momentu, pročež lze očekávat působivější jízdní dynamiku. Konkrétní data však aktuálně známa nejsou, přestože s testováním modelu začala automobilka již před dlouhými měsíci, jak nám ostatně dokazuje video, které bylo pořízeno již loni v říjnu. Na něm jsou přitom jasně patrné dvě koncovky výfuku trčící zprostřed zádě.
Prodloužení zadních partií sice bohužel patrné v tu chvíli není, spojitost oněch koncovek s novinkou pro Ženevu je ale více než jasná. To nám ostatně potvrzuje oficiální video McLarenu, které se právě na tuto část soustředí. Na dalším promosnímku pak můžeme spatřit detail litého ráfku, jenž se pyšní unikátním designem. Na odhalení dalších partií si ovšem musíme ještě nějaký ten týden počkat.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Legendární závodní Peugeot předvedl jekot svého motoru V10, vaše uši se budou tetelit blahem
včera - Policisté se pochlubili novým služebním Rolls-Roycem, od lidí teď schytávají ránu za ranou
12.5.2024 - Dodnes úplně nový, ovšem totálně oholený Ford Focus legendární první generace se prodal za směšné peníze
11.5.2024
Nové na MotoForum.cz
- Dorna řeší vzniklé zmatky v Indii a v Kazachstánu včera 16:41
- Smrtelná havárie v Hengelu včera 15:22
- Zanáška míří do Hořic s respektem i odhodláním včera 10:00
- Dvě druhá místa v Hengelu pro Petra Najmana 13.5.2024
- Vítězný double pro Nicholase Spinelliho 13.5.2024
Nejnovější články
- Prakticky nejetá Škoda Superb Combi 2,0 TDI s 4x4 a hromadou výbavy může být vaše za cenu Fabie 1,0
včera - Stačila jedna chyba a majiteli zánovní Toyoty odešel motor. Oprava stála 970 tisíc Kč, záruka ji nekryje
včera - Jaguar pořád věří, že se dožije svého elektrického snu, ještě letos ukáže sportovně-cestovní elektromobil
včera - Šéf Mercedesu definitivně odpískal přechod jen na elektromobily, zastavil vývoj. Další třída S bude znovu spalovací
včera - Hybridní Porsche 911 dorazí už za 14 dní, kontroverzní řešení minimálně co do rychlosti funguje
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva