Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si

Je libo Porsche pro čtyři s výkonem 680 koní? Nebo kombík stejné značky s 550 koňmi? Obojí můžete mít, přesně v té podobě, jakou si zvolíte.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si

4.3.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Je libo Porsche pro čtyři s výkonem 680 koní? Nebo kombík stejné značky s 550 koňmi? Obojí můžete mít, přesně v té podobě, jakou si zvolíte.

Porsche na letošním ženevském autosalonu rozhodně nebude zahálet. Přiveze tam svůj první kombík i nový nejvýkonnější model, a to pořád nebyla řeč o očekávané hlavní hvězdě - faceliftované 911 GT3, která má po kapitulaci Porsche se snahou přepřáhnout na ryze automatické řazení nakráčet na stánek s manuální převodovkou. Člověk by čekal, že nám Porsche své novinky nejprve předvede naživo a teprve pak je začne prodávat, ale Němci jsou zvyklí kout železo pořád, takže tak činí. První dva zmíněné stroje jsou v konfigurátoru už teď.

Bohužel to zatím není ten český, i německý je vám ale plně k dispozici. Pokud tedy zvolíte model Panamera, můžete se pustit jak do konfigurace „kombíku” Sport Turismo, který ve verzi 4S začíná na 120 048 Eur (3,24 milionu Kč), tak po „918 pro čtyři”, tedy verzi Turbo S E-Hybrid, která začíná na 185 736 Eur (5,02 milionu Kč). A začít si hrát.

My jsme pro konfigurační hrátky zvolili dieselový kombík, protože... když už, tak už a poskládali vpravdě bizarního šmoulu na kolech s dřevěným volantem. A u hybridního turboliftbacku sáhli po Červené Karkulce s doplňky ve smrtící černé, protože Karkulka obvykle nosí smrt. Vlkovi.

Obě možnosti si můžete prohlédnout níže, ale jistě v konfigurátoru objevíte i nějaké inteligentnější. Pokud máte chuť hledat, konfigurátor si můžete spustit na už zmiňovaném odkazu.

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2017.


Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 1 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 01Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 2 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 02Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 3 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 03Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 4 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 04Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 5 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 05Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 6 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 06
Nové Porsche Panamera Sport Turismo jako modro-modrý stroj?

Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 7 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 07Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 8 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 08Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 9 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 09Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 10 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 10Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 11 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 11Nejvýkonnější i nejpraktičtější Porsche dneška jsou v konfigurátoru, pohrajte si - 12 - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid konfigurator 12
Nebo Panamera Turbo S E-Hybrid jako rudo-černý smrtonoš? Nic z toho není problém...

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.