Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel Antara 2015: když nová generace bude jako Buic (ilustrace)
2.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá verze americko-čínského crossoveru dostane méně luxusní interiér, se kterým dorazí také manuál, diesely a zřejmě i pohon předních kol.
Včerejší den byl zasvěcen hlavně novinkám, které se objevily na čínském autosalonu v Chengdu. Většina z nich samozřejmě na evropský kontinent nedorazí, takový Buick Envision je však čestnou výjimkou. I když se znakem americké automobilky pětimístný crossover na tuzemských cestách vídat nebudeme. Místo toho stejný základ použije příští generace Opelu Antara, která by měla dorazit již v příštím roce.
Pro německou automobilku by mělo jít o přínosný krok, stávající provedení totiž rozhodně nelze považovat za vysloveně úspěšné. Vinu bychom přitom mohli svalovat hlavně na sesterský Chevrolet Captiva, který se pyšnil mnohem působivějším designem a mimo to nabídnul také dvě nouzová místa ve třetí řadě. V příštím roce ovšem Chevrolet na Starém kontinentu skončí a tak Opelu nikdo do zelí nepoleze.
Zatímco Buick Envision staví hlavně na luxusním interiéru, se kterým kombinuje přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 260 koní, šestistupňový automat a systém 4x4, Antara by měla zacílit na trochu jinou klientelu. Pod kapotou lze tedy očekávat i příchod dieselů, manuálu a mimo mísu zřejmě nebude ani pohon předních kol. Očekávat pak můžeme také daleko méně prémiovou kabinu.
Zvenčí pak již tolik rozdílů nenajdeme, spočívat zřejmě budou pouze v detailech, logách a čelní masce. Taková kapota by se pak měla obejít bez ventilačních otvorů a počítat můžeme i s menšími litými koly, jakkoliv neoficiální ilustrace jsou v tomto ohledu vskutku velkorysé. Jistotu bychom přitom měli mít již někdy v příštím roce, kdy by nový Opel Antara měl debutovat.
Nová generace Opelu Antara asi příliš jinak vypadat nebude
Zdroje: Theophilus Chin, RM Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
před 4 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- VW už teď kapituloval. Ví, že neprodá dost elektromobilů, aby splnil limity CO2 v EU v roce 2025, chce úlevy
21.3.2024 - Bizarní, nepřitažlivé a nedodělané. Zdrcující recenze CR je pro kolabující Fisker asi poslední ránou, bankrot bude vysvobození
21.3.2024 - Šéf Renaultu svou kritikou EU jen zesměšňuje sám sebe. Chce regulovat regulace, na to už je pozdě
21.3.2024 - 400koňový luxusní dieselový kombík s místem pro 7 je kouzelné vše v jednom, ojetý nevyjde až tak draho
21.3.2024 - Ford dál mění své nesmyslné elektrické plány, odpískal další model, který u lidí nemohl obstát
21.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva