Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover Evoque Cabrio zatím stále nemá zelenou, ostrá verze už ano
6.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Abnormální zájem o tří- a pětidveřový Evoque je hlavním důvodem, proč značka tolik otálí s dalšími verzemi. Blýská se ovšem na lepší časy.
Líbí se vám Range Rover Evoque, přičemž jste již na svou vysněnou verzi složili zálohu? Pak i vy jste jedním z mnoha důvodů, proč studie kabrioletu představená na letošní Ženevě stále ještě nedostala zelenou. Továrna totiž nestíhá uspokojit první vlnu objednávek, která překonala i ty nejoptimističtější předpoklady. Abnormální zájem o třídveřový a pětidveřový model ovšem nejsou tou jedinou překážkou.
Automobilka Land Rover si mimo to stále není jista dostačující cílovou skupinou. Uzavřený Evoque se sice prodává dobře, to samé ovšem mohl Nissan kdysi říci o modelu Murano. Díky tomu se objevil i kabriolet, jeho prapodivná stylizace však namísto vábení zákazníky od showroomů japonské automobilky spíše odháněla. To asi nebude případ Range Roveru, značka však chce mít jistotu. Peníze na vyhazování ostatně nemá, přestože se jí na evropských trzích daří velmi dobře.
Dalším z důvodů, proč má Evoque kabriolet stopku, je chystaná ostrá verze. Tu během prvních jízd spojených s uvedením nového Range Roveru (my pro vás test budeme mít již příští týden) potvrdil jeden z designérů britské značky Richard Agnew. Zároveň přitom dodal, že počítat máme spíše s ještě výkonnějším přeplňovaným čtyřválcem než motorem V6.
Na „vině“ je menší hmotnost na přední nápravě, díky čemuž dvoulitr zachová dosavadní rozložení hmotnosti mezi osy a tím i mnohem lepší jízdní vlastnosti. Přesný příchod tohoto modelu Agnew zatím nepotvrdil, zářijový Frankfurt 2013 je ale podle nás nejvzdálenějším termínem. Spíše sázíme na Ženevu.
Range Rover Evoque kabriolet stále nemá zelenou. Přednost má standardní verze i chystaný ostrý model
Zdroj: Autoweek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024 - Muž ukázal, jak samořídicí taxíky Googlu ošálí tričko s nápisem Stop, tohle má být ta brzká budoucnost?
6.5.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Elektrické Mercedesy dostanou směšná nová jména, ukazují, jak moc se hra otočila
10.4.2024 - K mání je asi nejbláznivější pancéřované auto, jaké jsme kdy viděli. Pojízdnou pevnost dělá z malého fiátku
10.4.2024 - Škoda začala vyrábět kontroverzně faceliftovanou Octavii, tak „levně” jako dřív už ji nekoupíte
10.4.2024 - Musk oznámil, že Tesla v srpnu odhalí samostatně jezdící robotaxík. Investoři mu to baští, i když je to zjevná utopie
10.4.2024 - Nový Citroën C3 se ukázal v levné verzi se spalovacím pohonem, dříve odhalený elektromobil vedle něj nemá šanci
10.4.2024
Živá témata na fóru
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.09. 22:12 - volfi
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.09. 18:41 - bojler
- Elektromobily a vse kolem nich 05.09. 16:31 - honziss
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.09. 14:16 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 05.09. 14:04 - pavproch
- BMW Divize 05.09. 11:32 - jerry
- Samosvorné diferenciály pro BMW 05.09. 10:10 - Předseda
- Jednostopé okénko 05.09. 08:35 - jarka