Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen Golf VII Variant 2013: nové kombi předčasně odhaleno
2.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Německý koncern VW může ze seznamu plánovaných ženevských překvapení odepsat po konceptu e-Co-Motion další, tentokrát produkční vůz.
I kdyby ke dnešnímu úniku třetí karosářské varianty Volkswagenu Golf sedmé generace nedošlo, měli bychom asi říci, že wolfsburgská značka by beztak provedením Variant překvapila jen stěží. Novinku jsme již měli možnost vidět nafocenou na špionážních záběrech s minimálním maskování, akorát se zadními světly předchůdce, zachycena byla i v typické kamuflážní fólii, ale nejvíce se skutečné podobě kombíku přiblížil Theo Chin. Jeho počítačem vygenerovaný Variant byste bez přímého srovnání se skutečným originálem téměř nepoznali.
S ohledem na předčasné zveřejnění tří fotek vozu, který se oficiálně představí až v předvečer autosalonu na akci nazvané Volkswagen Group Night, neočekávejte v tuto chvíli žádná doprovodná fakta. Kromě dvou čísel definujících zavazadlový prostor, která jsou pro potenciální klientelu relevantní, však můžeme i bez přehnaného fantazírování napsat, co lze od Golfu Variant očekávat.
Předně platformu MQB se zavěšením MacPherson vpředu a v závislosti na konkrétní motorizaci multilink, respektive jednoduchou torzní příčku vzadu. Motorizace kombíku budou bezpochyby kopírovat pohonné jednotky hatchbacku (možná) s výjimkou nejslabšího benzínového agregátu 1,2 TSI o výkonu 86 koní. Jinak téměř jistě dorazí modely 1,2 TSI (105 k), 1,4 TSI (122 a 140 k) a diesely bude opět zastupovat šestnáctistovka a dvoulitr TDI s výkonem 105 a 150 koní.
Samozřejmě variabilita podlahové plošiny dává Volkswagenu možnost prodloužit nejen celkovou délku auta, ale také jeho rozvor. Zdali k tomu konstruktéři dostali povel a co nakonec stvořili, budeme vědět nejpozději pozítří.
Základní objem zavazadelníku se odhaduje na nijak závratných 500 litrů, roli koncernového stěhováku bude mít nadále Octavia Combi
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
před 10 hodinami - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nejnovější články
- Cybertruck působí jako šmejd šitý horkou jehlou. Majiteli selhal po ujetí 56 km, rozborka ukázala pravdu
před 4 hodinami - VW znovu mění plány. Spalovací Polo nekončí a koupíte ho i v roce 2030, tolik jako dnes ale už nikdy stát nebude
před 6 hodinami - Nezničitelný Mercedes E může být váš zánovní za míň než nová Fabie, je to levný tip na parádní a pohodlné auto navěky
před 7 hodinami - Sexy Cadillac, který měl konečně prorazit v Evropě, dorazil. Zdražil ale tak moc, že to bude jen další propadák
před 9 hodinami - Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva