Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s

(+ videa, živé foto) Posílené kupé má navzdory vyššímu výkonu a lepší akceleraci stejnou spotřebu. To samé se týká kabrioletu, který dá stovku za 4,7 s.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s

3.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ videa, živé foto) Posílené kupé má navzdory vyššímu výkonu a lepší akceleraci stejnou spotřebu. To samé se týká kabrioletu, který dá stovku za 4,7 s.

Již od počátku bylo jasné, že jen s jedním modelem Bentley na frankfurtský autosalon nedorazí. Na stánku britské firmy tak kromě limitovaného Mulsanne Le Mans Edition najdeme rovněž Continental GT V8 S, tedy výkonnější provedení kupé a kabrioletu vybavené osmiválcovým motorem. Ten nově produkuje 528 koní a 680 Nm (hodnoty standardního provedení činí 500 koní a 660 Nm), což v obou případech redukuje časy potřebné ke zrychlení na stovku a zároveň navyšuje maximální rychlost.

Kupé k akceleraci potřebuje jen 4,5 sekundy (standardně o tři desetiny více), kabriolet je na tom s časem 4,7 s trochu hůře. Sprint 0-160 km/h model s pevnou střechou zvládne za 10,3 sekundy (kabrio o tři desetiny pomaleji), nejvyšší rychlost v jeho případě vrcholí hodnotou 309 km/h (o šest kilometrů více než standard). Otevřený model se pro změnu rozjede „jen“ na 308 km/h.

Navzdory vyššímu výkonu i schopnostem v přímce ale podle automobilky nedošlo k navýšení spotřeby. Kupé si tak v průměru nadále řekne o 10,6 l/100 km, zatímco kabriolet je na tom o tři desetiny litru hůře. I v jejich případě navíc můžete počítat s deaktivací poloviny válců, pokud netlačíte plynový pedál hluboko do koberečku.

Jen o navýšení výkonu motoru ale nová verze S není. O 10 mm byl snížen podvozek, přední pružiny byly přitvrzeny o 45 a zadní o 33 %. Modifikovány pak byly i tlumiče a stabilizátory a stabilizační kontrola má nový program odpovídající vyššímu výkonu a tužšímu podvozku.

Po stránce designové již tolik úprav nenajdeme. Zvenčí se totiž víceméně jedná jen o lemy předního nárazníku a bočních prahů, ke kterým se přidává zadní difuzor a unikátní 20palcová kola. Uvnitř Continental GT V8 S profituje jen z navýšené standardní výbavy.

Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Frankfurtu


Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 1 - Bentley Continental GT V8 zive 01Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 2 - Bentley Continental GT V8 zive 02Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 3 - Bentley Continental GT V8 zive 03Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 4 - Bentley Continental GT V8 zive 04Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 5 - Bentley Continental GT V8 zive 05Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 6 - Bentley Continental GT V8 zive 06Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 7 - Bentley Continental GT V8 zive 07Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 8 - Bentley Continental GT V8 zive 08Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 9 - Bentley Continental GT V8 zive 09Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 10 - Bentley Continental GT V8 zive 10Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 11 - Bentley Continental GT V8 zive 11Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 12 - Bentley Continental GT V8 zive 12Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 13 - Bentley Continental GT V8 zive 13Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 14 - Bentley Continental GT V8 zive 14
Výkonnější osmiválcové Bentley nové barvy bohužel ve Frankfurtu nepředvedlo

Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 15 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 01Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 16 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 02Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 17 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 03Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 18 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 04Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 19 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 05Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 20 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 06Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 21 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 07Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 22 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 08Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 23 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 09Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 24 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 10Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 25 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 11Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 26 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 12Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 27 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 13Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 28 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 14Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 29 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 15Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 30 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 16Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 31 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 17Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 32 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 18Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 33 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 19Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 34 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 20Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 35 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 21Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 36 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 22Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 37 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 23Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 38 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 24Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 39 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 25
Nové Bentley Continental GT V8 S se po stránce designové od standardu příliš neliší. V motorovém prostoru ale nabízí o 28 koní a 60 Nm více

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.