Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Corvette C7 2013: unikl obrázek podoby přídě, znovu přes servisní manuál
18.12.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nový obrázek pocházející ze servisního manuálu GM odhaluje kompletní tvary přídě nového Chevroletu Corvette C7 a detaily předního zavěšení.
Až koncern General Motors 13. ledna odhalí v Detroitu novou generaci Chevroletu Corvette s přídomkem C7, najde se asi jen málo takových, které to skutečně překvapí. Největší americká automobilka prozatím umně, i když poněkud zdlouhavě udržuje pozornost veřejnosti cíleným představováním nepatrných detailů v interiéru, na karoserii, občas ukáže zakamuflovanou mulu, ale třeba nový motor již ukázala kompletně. K tomu někdy uteče i něco mimo oficiální kanály (nebo se to alespoň neoficiálně tváří), a přestože stejně mnoho nevíme, GM bezpochyby dosáhlo svého - o C7 se mluví a je jistě s nemalým napětím očekávána.
Dnes tady máme jednu z těch drobností, o jejímž původu máme jisté pochybnosti. Kreslený záběr pochází stejně jako v případě nedávného úniku sériové podoby Renaultu Captur ze servisního manuálu budoucí Corvette a zachycuje nejen způsob montáže deflektoru zajišťujícího lepší chlazení předních brzdových kotoučů, ale k tomu navíc ukazuje také téměř celou příď auta. Obrázek se včera objevil ve schránce automobilového novináře a fotografa Chrise Doana, tedy alespoň podle jeho tvrzení na facebookovém profilu, kdo jej ale poslal jemu, známé již není.
Protože do odhalení nové Corvette zbývá necelý měsíc a píše se o ní prakticky všude, je dost možné, že koncern GM již opravdu nemá zapotřebí podsouvat někomu „tajné“ informace a prsty v tom nemá, ale kdoví, kresba ze servisního manuálu zase tak moc neprozrazuje a každá zmínka je dobrá.
Co jsme se tedy díky dalšímu úniku dověděli? Kupříkladu to, jak bude vypadat spodní lichoběžníkové rameno předního zavěšení, způsob uchycení řízení k těhlici, že C7 dostane drážkované kotouče a že její příď bude z některých úhlů někomu možná připomínat stroje z maranellské stáje. Potvrzuje také řešení bočního odvětrávání na předních blatnících a ukazuje podobný průduch na kapotě anebo zvětšená hlavní světla. Nic víc, nic méně.
Tato stránka servisního manuálu se věnuje instalaci deflektoru podporujícího chlazení brzd, ukazuje však i něco navíc, což popravdě možná ani nemusel
Zdroj: Chris Doane Automotive LLC přes Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nejnovější články
- Jen dekádu staré elektromobily předčasně umírají „v chudobě”, majitelce Tesly původně za miliony zbylo jen 58 tisíc
včera - Němci vyzkoušeli Škodu Octavia IV jako ojetinu, smysl dává hlavně s démonizovaným motorem
včera - Dodge se znovu pokouší ukončit výrobu auta kvůli jeho obřímu motoru V8, i když si ho loňský rok koupil rekordní počet lidí
včera - Škoda chystá závodní elektrický Enyaq, to už je opravdu tragédie v přímém přenosu
včera - Fisker padá stále níž, poškozená auta má opravovat díly z vraků a vyřazených vývojových vozů
včera
Živá témata na fóru
- Volkswagen obecne 05.04. 00:53 - mattonecz
- Politický koutek 05.04. 00:26 - mattonecz
- Rychlodotazy 05.03. 22:01 - HondaMan
- Onboard videa 05.03. 12:52 - řidičBOB
- BMW Divize 05.03. 08:37 - pavproch
- Octavia 3, golf, passat, leon, focus - benzín, cca 2016 05.03. 07:26 - petr_riha
- Elektromobily a vse kolem nich 05.03. 06:53 - honziss
- Dříve M135i, nyní ///M2 05.02. 22:38 - Eda