Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat Doblo Trekking míří do terénu s větší světlou výškou, na 4x4 zapomeňte
25.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové provedení minivanu počítá i s vyšší výbavou a upraveným exteriérem, v případě pohonu se ale musíte spolehnout jen na upravenou kontrolu trakce.
V loňském roce jsme se hned dvakrát zaobírali modernizací Fiatu Doblo. Nejprve přišla na svět užitková verze, posléze i ta osobní. Nyní se Italové rozhodli nabídku ještě více zpestřit a na autosalonu v Ženevě představí variantu Trekking. Ta se nehodlá omezit jen na silnice pevným asfaltem, ale ráda by vyrazila také do terénu. Nápomocna jí přitom bude světlá výška zvýšená o deset milimetrů.
Na příchod pohonu všech kol je ovšem třeba zapomenout, neboť Doblo i nadále spoléhá pouze na hnanou přední nápravu. Její adhezi ale navyšuje technologie Traction+, která počítá s elektronickou redistribucí výkonu. Pohonné jednotky tisková zpráva nezmiňuje, nejspíše tak bude převzata paleta motorů standardní verze. Počítat tedy můžeme se třemi benzinovými a třemi dieselovými agregáty.
Unikátem jsou ovšem doplňky karoserie, které počítají s ochrannými plasty na bocích, jež doplňuje logo Trekking. Dále tu máme přeprofilované nárazníky, s nimiž jsou spojeny stříbrně lakované ochranné pláty podvozku. Nechybí ani zatmavená okna, mlhové světlomety, 16palcová litá kola, která obouvají celoroční pneumatiky, či barva Bronzo Magnetico vyhrazená jen tomuto modelu.
Uvnitř lze počítat s nejvyšší výbavou Lounge, i zde ale najdeme některé specifické doplňky, třeba palubní desku potaženou kůží. Sedadla pro změnu počítají s polokoženým čalouněním a kontrastními švy, přičemž za příplatek můžete sáhnout ještě po zadních parkovacích senzorech, tempomatu nebo multimediálním systému Uconnect, který počítá s pětipalcovým displejem a navigací.
Bližší informace nejspíše dorazí v souvislosti se ženevskou premiérou, pročež nyní můžeme dodat již jen tolik, že verze Trekking bude stejně jako základní Doblo k dispozici v pětimístné či sedmimístné konfiguraci. V zavazadelníku pak nabídne 790 litrů v základní konfiguraci a až 3 200 l po sklopení všech sedadel kromě těch v první řadě.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.
Nový Fiat Doblo Trekking byl prozatím virtuálně odhalen jen zvenčí. Dovnitř se nejpíše podíváme až na ženevském autosalonu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 81letý muž si vyjel s ceněným Porsche 911. Sjel z mostu, skončil v potoce a může být rád, že žije
včera - Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
27.4.2024 - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024
Nejnovější články
- První majitel ročník 1926 schoval nejetou legendu Opelu, kterou téměř do jedné sežrala rez, teď ji docela levně prodává
včera - Lotus zajel třetí absolutně nejrychlejší čas nejnáročnějšího okruhu světa, celý výkon je ale tak trochu levá
včera - Dvě nejexkluzivnější SUV světa od Ferrari a Lamborghini si to konečně rozdala ve sprintu, o vítězi rozhodly centimetry
včera - Firmy rozvážející balíky zjistily, že přechod ze spalovacích dodávek na elektrické bude složitější, než čekaly
včera - 81letý muž si vyjel s ceněným Porsche 911. Sjel z mostu, skončil v potoce a může být rád, že žije
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva