Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem

Ford si poslední dobou střeží svá tajemství velmi bídně, a tak nepřekvapí, že malé SUV EcoSport bylo v sériové verzi nafoceno ještě před premiérou.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem

23.3.2012 | Petr Miler | 2 příspěvky

Ford si poslední dobou střeží svá tajemství velmi bídně, a tak nepřekvapí, že malé SUV EcoSport bylo v sériové verzi nafoceno ještě před premiérou.

Pokud jste po přečtení poslední věty úvodu zbystřili a říkáte si, že EcoSport přece po premiéře dávno má, nejde o úplně špatný postřeh. Ford vůz tohoto jména skutečně oficiálně odhalil již letos v únoru, šlo ale jen o studii. Že má k produkci velmi blízko bylo od počátku jasné zcela, jak moc se cestou do výroby změní ale už méně. Něco napověděly pozdější špionážní fotografie, nebyly ale příliš kvalitní a neodhalovaly zdaleka vše. O těch dnešních ale lze říci pravý opak.

Na světlo světa je vytáhli kolegové z brazilského webu notícias automotivas a jsou skutečně velmi výmluvné. Zachycují nesporně sériovou verzi EcoSportu ze všech stran a v mnoha detailech prakticky bez jakéhokoli maskování. Navíc je na autě jen pár polepů sloužících pro sledování následků crash testů, právě ty pak jasně říkají, při jaké příležitosi se nový Ford podařilo nafotit.

Srovnání těchto snímků a fotografií konceptu ukazuje, že vůz se cestou do „série” změnil jen velmi málo - má zejména jiná přední světla, menší kola (15"), trochu odlišná světla vzadu a pak řadu menších drobností, které ale celkový dojem výrazně neovlivňují. Zachováno kupodivu zůstalo i rozdělení masky chladiče na tři části, které se zdálo být až příliš křiklavé.

Fotky dále ukazují, že EcoSport bude v prodeji v několika provedeních, patrně podle zaměření, z nichž jedno se bude jmenovat Freestyle. Jinak trochu podivný název EcoSport zůstal zachován a objevuje se i na zádi produkčního provedení.

Kolegové z Brazílie dále říkají, že vůz se bude prodávat s benzinovými motory 1,6 a 2,0 litru, to ale možná u nich doma. U nás si EcoSport jen těžko přičichne k něčemu objemnějšímu než jedna-šestce a to ještě bude muset být naftová. Benzinové motory by mohl dost dobře odbavit jen a pouze litrový Ecoboost, i když něco objemnějšího malé SUV Fordu přece jen nemine.

To už jsou ale jen spekulace, jisti si zatím můžeme být pouze vzhledem. Podle dosavadních informací by se EcoSport měl dostat na trh již v polovině letošního roku. Zda se hned podívá i do Evropy zatím nevíme a už vůbec si nemůžeme být jisti jeho cenou. To všechno odhalí až čas.


Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 1 - Ford Ecosport spy NA 01Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 2 - Ford Ecosport spy NA 02Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 3 - Ford Ecosport spy NA 03Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 4 - Ford Ecosport spy NA 04Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 5 - Ford Ecosport spy NA 05Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 6 - Ford Ecosport spy NA 06Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 7 - Ford Ecosport spy NA 07Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 8 - Ford Ecosport spy NA 08Ford EcoSport: sériová verze přistižena bez maskování, před crash testem - 9 - Ford Ecosport spy NA 09
Lépe už snad sériový EcoSport „špionážně” nafotit nešlo...

Foto: notícias automotivas

Petr Miler

Diskuze 2 příspěvky

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše