Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily

29.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Modernizace japonského sedanu přinesla odlišné světlomety, čelní masku či nárazník. Nová jsou i litá kola, navýšena byla také bezpečnost.

Největší novinkou japonské automobilky pro letošní Paříž je bezesporu koncepční Lexus UX. Do jeho plného odhalení ovšem zbývá ještě pár hodin, za to lehčí modernizaci sedanu IS si ovšem můžeme prohlédnout již nyní. Vzhledově jde hlavně o novou příď, která dostala upravené světlomety se zvýrazněnými LEDkami pro denní svícení, zrevidovanou masku a odlišný nárazník s většími vzduchovými otvory.

O trochu dále než základní provedení v tomto směru zachází výbava F Sport, kde mají boční kapsy černě lakované nástavce. Mimo to se „predátoří“ maska chlubí dalšími vstupy vzduchu, které nejsou jen dekorativní, ale skutečně funkční a zásobují chladným vzduchem brzdy. Tím nám ale odlišnosti této verze končí, zadní partie jsou již shodné jako u základu a zahrnují nová světla či hranaté koncovky výfuku.

Dále se celá řada chlubí obměněným designem 17palcových a 18palcových litých kol, paletu barev pak rozšířily odstíny Deep Blue Mica a Graphite Black. Tím jsme ale se zevnějškem hotovi, přesunout se tak můžeme do kabiny, kde největší novinkou je zvětšení centrálního displeje ze 7 na 10,25 palce. Ovládání Remote Touch Interface pak dostalo tlačítko „Enter“ pro zjednodušení obsluhy.

Přepracované jsou držáky na nápoje, revizí prošel i přístrojový štít a pro některé trhy je nově k dispozici čalounění v odstínech Nuance Black a Noble Brown. Dále byl rozšířen bezpečnostní paket Lexus Safety System+, jehož součástí je detekce chodců, monitoring jízdních pruhů, adaptivní tempomat nebo automatické přepínání světel.

Pod kapotou zůstalo vše při starém, zákazníci tedy mají nadále na výběr varianty IS 300h a IS 200t. První spoléhá na kombinaci 2,5litrového atmosférického čtyřválce a elektromotoru, jež celkově produkuje 223 koní. S tímto výkonem sedan zdolá stovku za 8,3 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 200 km/h. Spotřeba pak má činit 4,5 l/100 km.

Druhá volba je zajímavější, jde o přeplňovaný dvoulitr naladěný na 245 koní a 350 Nm točivého momentu. Akcelerace z klidu na stovku zabere rovných 7 sekund, maximálka pak vyšplhala na 230 km/h a normovaná spotřeba byla vypočítána na 7 l/100 km. O cenách novinky se Lexus rozpovídá později.

Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2016.

Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 1 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 01Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 2 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 02Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 3 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 03Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 4 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 04Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 5 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 05Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 6 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 06Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 7 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 07Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 8 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 08Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 9 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 09Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily - 10 - Lexus IS 2017 facelift prvni sada 10
Lexus IS dostal nově modifikované čelní partie, uvnitř se pak objevuje větší 10,25palcový centrální displej

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze Přidat příspěvek

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama