Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes dává sbohem své legendě, luxusními edicemi pro dobrodruhy
4.9.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Tak se alespoň tváří nejnovější verze G-Wagenu s osmi a nebo dvanácti válci pod kapotou. Ta druhá svou cenou atakuje hranici 7.5 milionu Kč.
Legendární Mercedes-Benz třídy G čeká modernizace. Ta bude docela zásadní, neboť ze stávajícího provedení bude beze změny zachován jediný díl. Nicméně i přes tento přerod by se z něj nemělo stát moderní SUV, které zvládne maximálně polní cestu, ale opětovně ortodoxní off-road. Jen s lepší aerodynamikou, přepracovanými motory, nižší spotřebou a některými vylepšenými asistenčními systémy.
Než ale přijde definitivní loučení, přijde na scénu labutí píseň současné generace. Pod nálepkou Exclusive Edition bude odhalena příští týden na autosalonu ve Frankfurtu, přičemž zájemci budou moci volit ze dvou verzí - G63 a G65 od AMG, tedy obou vrcholných provedení, která dostanou speciální šedý lak s obchodním označením AMG Monza grey magno.
Vůbec poprvé v historii tohoto modelu bude v barvě vozu nalakován také kryt rezervního kola. Vůz půjde ozdobit bočními polepy, nástavci prahů z leštěné oceli, gumovými ochrannými lištami s hliníkovými detaily a 21palcovými litými koly (pro osmiválec jsou určeny ráfky s černým povrchem, pro dvanáctiválec s leštěným povrchem) a pneumatikami o rozměru 295/40.
Interiéru dominuje dvoubarevné kožené čalounění, přičemž zákazníci mohou vybírat ze šesti barevných variant. Pro středy sedadel je určeno diamantové prošívání, pro bočnice pak kůže imitující černý karbon. Samozřejmostí je vyhřívání a chlazení sedadel, v případě dekorů jsou k mání panely v piánové černi nebo z uhlíkových vláken. Za příplatek lze pak zvolit i červené bezpečnostní pásy.
Technika zůstává stejná, v případě osmiválce lze tak nadále počítat s 5,5litrovým objemem, 571 koňmi a 760 Nm točivého momentu. Šestilitrový dvanáctiválec pak dává k dobru 630 koní a 1 000 Nm, ceny za exkluzivní edici přitom startují na sumách 163 125,20 Eur (cca 4 249 000 Kč), respektive 287 658,70 Eur (7 492 500 Kč). Rozlučka pro každého to tedy rozhodně není...
Mercedesy G63 a G65 jsou nyní k mání ve verzi Exclusive Edition. Ta je labutí písní stávajícího provedení, třícípá hvězda totiž chystá rozsáhlou modernizaci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
před 10 hodinami - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nejčtenější články
- Audi se začíná loučit s další ze svých legend, model S3 dostal zřejmě poslední inovace před smrtí
9.4.2024 - BMW smutně hází přes palubu další tradiční prvek, nová M5 nedostane žádné „řazení”
9.4.2024 - VW konečně našel zemi, ve které skóruje s elektromobily. Je tragikomické, že jde o Rusko
9.4.2024 - Elektrické Mercedesy dostanou směšná nová jména, ukazují, jak moc se hra otočila
10.4.2024 - K mání je asi nejbláznivější pancéřované auto, jaké jsme kdy viděli. Pojízdnou pevnost dělá z malého fiátku
10.4.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva