Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý

Za průkopníka první kategorie platí ve světě aut už dekády a zjevně se této pozice nehodlá vzdát. Natáčecí zadní náprava není nic převratného, u chystané třídy S se ale natáčí tak moc, že je to jasně viditelné pouhým okem.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý

18.9.2019 | Mirek Mazal

Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Za průkopníka první kategorie platí ve světě aut už dekády a zjevně se této pozice nehodlá vzdát. Natáčecí zadní náprava není nic převratného, u chystané třídy S se ale natáčí tak moc, že je to jasně viditelné pouhým okem.

Zatímco se po Nordschleife prohání prototypy usilující o všemožné rekordy, zajímavosti jsou k vidění rovněž mimo samotný okruh. Středobodem náhodných setkání je nedaleká čerpací stanice společnosti ED, kde se sjíždějí tankovat řidiči sériových aut i profesionální testeři předprodukčních prototypů.

Potkat na ED maskovaný zkušební vůz není ničím výjimečným, protože o pár set metrů dále jsou situována vývojová zázemí mnoha známých automobilek. Lokálního patriota Mishu Charoudina přesto zaujal zahalený Mercedes-Benz, proto vytáhl mobil a natočil odjezd chystané třídy S z vytížené benzínky. Dobře udělal, protože tím zaznamenal zřejmě další světové prvenství vrcholného Mercedesu.

Kamera u nové generace luxusní limuzíny zachytila zcela bezprecedentní natočení kol zadní nápravy. Zkušební Mercedes dokázal dostat zadní kola do takového úhlu, že na první pohled vypadají, jako by byla vylomená. Něco takového jsme u běžných aut ještě neviděli - podobnou funkci sice používá řada aut, u většiny z nich si toho ale pouhým okem ani nevšimnete.

Jak jsme již naznačili, vlajková loď ze Stuttgartu je historicky známá zaváděním nových technologií do automobilového průmyslu další generace očekávaná na trhu nejpozději v roce 2021 zjevně nechce kazit partu. S ohledem na délku vozu lze předpokládat, že se němečtí inženýři rozhodli zásadně zlepšit manévrovatelnost zejména v nízkých rychlostech. Na videu je vidět progresivní chování systému, pomalé tempo dovolilo vytočit zadní kolo hodně do strany, zrychlení poté zmenšilo praktické vybočení závislé i na pozici volantu.


Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý - 1 - Mercedes Benz S 2021 novy nataceni zadnich kol spy 01Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý - 2 - Mercedes Benz S 2021 novy nataceni zadnich kol spy 02Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý - 3 - Mercedes Benz S 2021 novy nataceni zadnich kol spy 03Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý - 4 - Mercedes Benz S 2021 novy nataceni zadnich kol spy 04Nový nejlepší Mercedes zatáčí zadními koly tak moc, že vypadá jako rozbitý - 5 - Mercedes Benz S 2021 novy nataceni zadnich kol spy 05
Úhel zatáčení u chystané nové třídy S je extrémní, překvapil i ostříleného Mishu Charoudina

Zdroj: mgcharoudin@Instagram

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.