Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ostré Smarty ForTwo a ForFour Brabus nafoceny bez maskování, už ty skutečné
26.3.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Brabus se nových Smartů dotknul už loni, tehdy šlo ale opravdu jen o dotyk. Nyní se do nich obul pořádně, výsledkem má být až 120 koní výkonu.
Smart není zrovna příkladem mimořádně úspěšné automobilky. Aut sice neprodal zrovna málo, první generace modelu ForTwo patří mezi nejvíce prodělečná auta všech dob a je nade vší pochybnost, že nebýt tvrdohlavosti mateřského koncernu Daimler a jeho odhodlání taková auta prodávat, dávno už by se žádná taková neprodávalo.
Němci ale tomuto nápadu věřili, a tak přišli nejprve s druhou a předloni i s třetí generací modelu ForTwo. Chvíli ji provázel i větší ForFour, který později z nabídky zmizel, právě v roce 2014 se do ní ale i s novým ForTwo vrátil. Teď už chvíli oba vozy společně bojují o přízeň zákazníků, Daimler ale nic neponechává náhodě a nabídku dále doplňuje. Docela nedávno jsme mohli vidět nový ForTwo Cabrio a teď se můžeme poprvé podívat i na ostré verze Brabus.
Pokud máte pocit, že o takových autech už jsme psali, máte i nemáte pravdu. Jeden nový Smart ForTwo Brabus už se ukázal, tehdy šlo ale jen o vizuálně poladěnou verzi s doplňky karoserie, které vůz učinily na oko schopnější. Až teď se ale díváte na „skutečné” nové Smarty ForTwo a ForFour Brabus - rozumějte takové, které nabídnou více než atraktivnější vzhled.
Podařilo se je nafotit lidem z webu Smartpit.de, zjevně při pořizování oficiálních fotografií. Vidět můžeme rudý ForFour i bílý ForTwo a na nich řadu více či méně očekávaných změn. Jsou tu výraznější nárazníky, ten zadní s difuzorem a dvěma koncovkami výfuků, vidíme upravené prahy, větší kola a ze snížené světlé výšky lze bez velké odvahy sázet i na upravený podvozek s tužším odpružením.
Do kabiny nevidíme a pod kapotu (či pod podlahu, je-li motor umístěn tam, kde je) tím tuplem, má se tam ale nacházet tříválec 0,9 TCe od Renaultu, který bije i v útrobách standardních verzí. Tam ale podává také standardních 90 koní, zde se hovoří o zvýše na 110 či dokonce 120 koní. Jestli tyto spekulace budou naplněny, netušíme, standardní výkon ale určitě nečekejme.
Zcela jasno není ani v místě a čase premiéry, informovaní ale hovoří o 25. dubnu a pekingské auto show. Bude-li to pravda, pak vám (možná tyto zde pořizované) oficiální fotky spolu s dalšími detaily ukážeme co nevidět.
Už skutečně ostré nové Smarty Brabus by mohly být zajímavým zpestřením nabídky
Zdroj: Smartpit přes Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
dnes - Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
včera - Landu Norrisovi „kleklo” jeho Lamborghini uprostřed města, roztlačit ho museli náhodní kolemjdoucí
16.5.2024
Nejnovější články
- Světu už 5 let chybí největší automobilový manažer všech dob, druhý takový se těžko někdy narodí
před 10 hodinami - Honda i v této době oznamuje, že do elektromobility napěchuje 1,46 bilionu Kč, nevyřeší tím vůbec nic
před 11 hodinami - Nový čínský unikátní osmiválec našel své využití, je podobně fascinující jako motor sám
dnes - Porsche 911 Turbo má přejít zpět na manuál a pohon zadních kol. Zdánlivá absurdita dává jistý smysl
dnes - Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva