Pagani Zonda by Mileson je další nová Zonda, má dvojité křídlo a modrý karbon

16.8.2016 | Petr Prokopec | 2 příspěvky

(+ video) Nejnovější exemplář italské legendy dostal specifický vzhled, jemuž dělá společnost atmosférický dvanáctiválec a 760 koní.

Pokud by nám někdo nabídl tisícikorunu za každé „poslední” Pagani Zonda, o němž píšeme, nejspíše bychom si italský supersport brzy také mohli dovolit. Pravda, Horacio Pagani nikdy neukázal prstem na některý z exemplářů a neřekl, že je tím posledním, standardní výroba ale skončila v roce 2011, po 12 letech od vzniku původní Zondy C12. A tak jsme jako o možná posledním kusu do party psali o každém, který následně dorazil. Neboť tím posledním opravdu být mohl.

Ten minulý to ale zjevně nebyl a je otázkou, jestli jím bude ten, který vám ukážeme dnes. Automobilka je zkrátka ochotna splnit přání každému zákazníkovi, který dorazí s naditou peněženkou. A když s jedním takovým dorazil sběratel exkluzivních vozů Mileson Guo, Pagani mu opět neřekl ne - postavil mu na míru stroj, který ve svém názvu vozu nese jeho jméno.

Můžeme si tak představit Zondu by Mileson, která dostala čirý lak naplno odhalující strukturu modrých karbonových vláken. S těmi pak kontrastují díly v tradiční šedé, jež se najdeme na příď, v okolí světlometů, bočních prazích či části enormního zadního křídla. To je navíc dvojité, přičemž menší provedení bylo ovlivněno vzhledem systému DRS, jímž disponovala Zonda Revolucion.

Mimo to si můžeme povšimnout unikátního čelního splitteru nebo čelních blatníků nesoucích výdechy odvětrávající podběhy. Na původ vozu odkazuje tradiční italská trikolora zdobící kryty zpětných zrcátek. Zmínit můžeme ještě černě lakovaná kovaná kola s centrální maticí, pohled na interiér nám ale bohužel prozatím zůstává zapovězen. Bezesporu však bude také speciální.

Pod kapotou již k žádným modifikacím nedošlo, Zonda by Mileson tedy velmi pravděpodobně užívá 7,3litrový atmosférický dvanáctiválec z produkce AMG, jenž byl naladěn na 760 koní. Tento výkon míří na zadní kola, přičemž na jednom ze snímků se zdají být viditelná pádla řazení šestistupňové sekvence. Mimo to ovšem Pagani nabízí pro tento motor i šestistupňovou manuální převodovku.

Žádné další informace o samotném voze již nejsou známy, přispět ovšem můžeme zmínkou o exkluzivním vozovém parku Milesona Guo. Spadá do něj totiž i purpurový Koenigsegg Agera Zijin, bílé Ferrari LaFerrari či červenočerný McLaren P1, na kterém se vyřádila divize MSO.

Pagani Zonda by Mileson je další nová Zonda, má dvojité křídlo a modrý karbon - 1 - Pagani Zonda by Mileson prvni sada 01Pagani Zonda by Mileson je další nová Zonda, má dvojité křídlo a modrý karbon - 2 - Pagani Zonda by Mileson prvni sada 02Pagani Zonda by Mileson je další nová Zonda, má dvojité křídlo a modrý karbon - 3 - Pagani Zonda by Mileson prvni sada 03
Pagani Zonda by Mileson je další nová Zonda, má dvojité křídlo a modrý karbon - 4 - Pagani Zonda by Mileson prvni sada 04Pagani Zonda by Mileson je další nová Zonda, má dvojité křídlo a modrý karbon - 5 - Pagani Zonda by Mileson prvni sada 05Pagani Zonda by Mileson je další nová Zonda, má dvojité křídlo a modrý karbon - 6 - Pagani Zonda by Mileson prvni sada 06
Pagani Zonda by Mileson se pyšní modrým karbonem, dvojitým zadním křídlem či 760 koňmi

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 2 příspěvky

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše