Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Range Rover Velar odhalen únikem, je to nejagresivnější model značky
1.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka dostala do vínku kurážné čelní partie, přesto pro mnohé nebude lehké odlišit ji od ostatních modelů značky. Však si je všechny srovnejte.
Na dnešní večer byla naplánována oficiální premiéra nového Range Roveru Velar. Tedy modelu, který britská automobilka vmáčkla mezi verze Evoque a Sport, kde viděla bílé místo. Tuto propast jsme si mohli potvrdit již dříve, zejména po stránce cenové. Zatímco totiž první zmíněný vůz startuje pod milionem korun, druhý vás vyjde takřka na dvojnásobek. Máme zde tedy prostor odpovídající zhruba 900 000 Kč, do kterého se snadno vejde aut hned několik.
Na jeho formální vyplnění nemusíme čekat až do slavnostní prezentace, díky kolegům z Diario Motor jsou totiž venku první oficiální snímky. Příslušnost k britské značce na nich dává novinka jasně najevo, ostatně Range Rover - potažmo Land Rover - má opravdu unikátní styl. Zároveň ale design hraje stále na jednu notu a novinka vizuálně vyzpytatelná zvenčí i uvnitř.
Jedno specifikum by tu přesto bylo. Ve srovnání s dosavadními modely obou značek (tedy RR i LR) působí nový Velar agresivněji, zejména pak v čelních partiích, kde ventilační otvory v nárazníku zdobí vertikální lamely. Specifická je také čelní maska, zatímco světla sice mají korporátní identitu, ovšem také jejich grafika je do značné míry unikátem. Na bocích pak najdeme ozdoby pod zpětnými zrcátky či velká litá kola.
Právě pohled na ráfky naznačuje, že nemáme co do činění se základním modelem, ale spíše s vrcholnou variantou, která dost možná ponese označení Dynamic či SVAutobiography Dynamic. Základní modely tak budou o trochu méně výrazné, nicméně také u nich čekáme nemalou agresi. Ta se týká i zádi, ačkoliv momentálně je patrné pouze zkosené okno a výrazný spoiler.
Pohled z boku přitom odhaluje nejen delší rozvor, ale také výraznější zadní převis. Je tedy možné, že kabina bude až sedmimístná. Na potvrzení ale naštěstí dlouho čekat nebudeme, proto spekulace ponecháme stranou a místo toho zamíříme k palubce a středové konzoli, které hostí celou řadu digitálních displejů. I přesto si ovšem Velar zachoval klasické ovladače klimatizace a hlasitosti.
Další informace dorazí souběžně s oficiálním debutem, aktuálně tak jen dodáme zmínku o motorovém prostoru, kde máme čekat především čtyřválce a šestiválce. Mluví se ovšem také o vrcholném provedení SVR, které by profitovalo z osmiválcového motoru. Při pohledu na již zmiňovaný agresivní vzhled by přitom tato verze dávala smysl více než cokoliv jiného.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2017.








Nový Range Rover Velar byl odhalen únikem...
...porovnat jej přitom můžeme s modely Evoque, Sport, klasickým Range Roverem i Land Roverem Discovery
Zdroj: Diario Motor
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 3 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 9 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včera
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho včera 23:23
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey včera 10:00
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Lidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 2 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 3 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 5 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 6 hodinamiNejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva