Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Exeo ST: A4 Avant ve španělském podání
11.2.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Okruh rodinných vozů značky Seat obohatí další model. A není velkým překvapením, že půjde o model Exeo ST neboli Sport Tourer. Na českém trhu by se mohl objevit po prázdninách.
Tip: Seat chystá facelift pro Leon a Alteu a dodatečené koně pro Leon FR
Seat Exeo Sport Tourer tak trochu mate tělem. Podle názvu sportovec, v reálu rodinné kombi. Nicméně stejně jako verze sedan, i kombi je založeno na minulé generaci Audi A4. Jediným rozdílem oproti sedanu tak jsou vnější rozměry. „Kombík” je samozřejmě delší, celková délka je 4,67 metru. Objem zavazadlového prostoru činí 442 litrů. Seat bohužel zveřejnil pouze jediný snímek, na kterém je vidět řešení zádě. Zbytek vozu si můžete prohlédnout ve videospotu modelu ST.
Exeo ST se na český trh dostane někdy na podzim, příchod sedanu je naplánován již na květen. Domácí Škoda Octavia tím nesporně dostane těžkého konkurenta.
Obě varianty Seatu Exeo se budou dodávat se čtrnácti barvami karoserie v kombinaci v sedmi různými úpravami interiéru. Základní verze Reference bude sériově vybavena sedmi airbagy, přičemž další dva boční airbagy pro cestující na vnějších zadních sedadlech bude možné objednat u všech modelů na přání.
Mezi další prvky sériové výbavy verze Reference budou patřit systémy ABS + TCS a ESP s brzdovým asistentem EBA, dvouzónová automatická klimatizace, šestnáctipalcová ocelová kola, palubní počítač, elektrické ovládání bočních oken v předních a zadních dveřích, vyhřívaná a elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, mlhovky, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio s přehrávačem CD a MP3, vstup AUX-IN, čtyři reproduktory a úchyty Isofix na předním sedadle spolujezdce a vnějších zadních sedadlech včetně třetího kotevního bodu Top Tether. Pro náročnější zákazníky jsou určeny verze Style a Sport s ještě bohatší výbavou.
Výběr motorů bude následující:
Zážehové jednotky
1,6l - 75 kW (102 k)
1,8l - 110 kW (150 k)
2,0l TSI - 147 kW (200 k)
Vznětové jednotky
2,0 TDI - 105 kW (143 k)
2,0 TDI - 125 kW (170 k)
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
před 2 hodinami - Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
včera - Landu Norrisovi „kleklo” jeho Lamborghini uprostřed města, roztlačit ho museli náhodní kolemjdoucí
16.5.2024
Nejnovější články
- Porsche 911 Turbo má přejít zpět na manuál a pohon zadních kol. Zdánlivá absurdita dává jistý smysl
před hodinou - Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
před 2 hodinami - Ani šéf Fordu už si nemyslí, že elektrický Mustang je vůbec Mustang, raději zapomněl, že ho firma vyrábí
před 4 hodinami - Nechcete sedan s motorem Ferrari? Jediný prodejce jich nabízí hned pět, všech pět v zemi
včera - Číňanům už Čína není dost dobrá, první tamní automobilka si nově vystačí jen s působením v Evropě
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva