Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy
6.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejské SUV se může pochlubit novou přídí. Dále tu máme nová 18palcová litá kola či přepracovanou přístrojovou desku.
SsangYong je v České republice již nějaký ten rok mrtev. Na zahraničních trzích se ovšem korejské automobilce daří lépe, za čímž stojí nemalá modernizace. Jen za poslední dva roky totiž značka představila faceliftovaný Rexton a zcela nové SUV Tivoli, které nedorazilo jen v základní verzi, ale také v prodloužené variantě XLV. K této skvadře se přitom nyní přidává také modernizované Korando.
Momentálně zde máme představení faceliftu, jenž se týká pouze domácího trhu, nicméně můžeme předpokládat, že v řádu měsíců novinka zamíří také do ostatních zemí, ve kterých jsou vozy SsangYongu nabízeny. Oproti dosluhujícímu provedení se přitom vylepšené Korando pyšní zcela novou přídí, která přihazuje více agrese a působí prémiověji.
Abychom nemluvili jen tak do větru, můžeme konkrétně zmínit příchod nové čelní masky, světel, nárazníku, mlhovek a kapoty motoru. Zadní partie již zůstávají prakticky nezměněné, na bocích si ovšem můžete povšimnout sady svěžích 18palcových litých kol s tzv. diamantovým řezem. Tím ale venkovní modifikace končí, za dalšími můžeme vyrazit do kabiny.
V interiéru je přitom možné počítat s přepracovaným přístrojovým štítem, v případě jehož podsvícení lze počítat se šesti barvami. Dále tu máme nový volant či sedmipalcový displej multimediálního systému. Vylepšena pak může být za příplatek i audio aparatura, a to o sestavu Harman Kardon. Tím jsme ale vyčerpali okruh změn také v tomto ohledu.
Pod kapotou se již nic nemění, faceliftované Korando tak nadále pohání 2,2litrový turbodiesel naladěný na 178 koní a 400 Nm točivého momentu, jenž je dostupný v pásmu 1 400 až 2 800 otáček. Standardem je šestistupňový manuál a pohon předních kol, připlatit si ale můžete za šestistupňový automat a systém 4x4.
Ve finále již můžeme dodat pouze cenu, která na korejském trhu startuje na částce 22 430 000 wonů (cca 484 tisíc korun) za úroveň výbavy KX. Vrcholné provedení DX je pak k dispozici od 28 770 000 KRW (621 000 Kč).







SsangYong Korando se dočkal faceliftu, na českém trhu jej ale stejně jako ostatní poslední novinky značky neuvidíme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Pokud bude nové BMW řady 3 opravdu vypadat takhle, bude to pro fanoušky další těžká rána
před 8 hodinami
Hackeři konečně našli smysluplné využití nabíjecích stanic elektromobilů, dokážou na nich hrát Doom
včera
Řidič natočil, jak mu cestu zkřížilo stádo tisíců kusů „vysoké”. Ani nedohlédl na konec „fronty zvířat”, která chtěla přejít silnici
23.11.2025
Nejčtenější články
Porsche už se propadlo do mohutné ztráty. A i další čísla jsou těm červeným tak blízko, že zkázu nejspíš odvrátily jen účetní triky
25.10.2025
Lidé prý po prvních testovacích jízdách hromadně ruší objednávky na novou Hondu Prelude. Diví se při její marnosti někdo?
25.10.2025
K mání je úplně poslední vyrobené Ferrari s manuální převodovkou. Cenu jinak celkem obyčejného modelu posílá do desítek milionů
25.10.2025
Číňané se spalovacími motory nekončí. Vyvinuli nové jednotky s 48procentní termální účinností, mají až 380 koní a 4litrovou spotřebu
25.10.2025
Smáli se mu jako jednomu z nejošklivějších aut posledních let, teď se po šestinásobném zvýšení výroby znovu vrací do prodeje
25.10.2025
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 20:43 - řidičBOB
- BMW Divize 11.25. 15:41 - jerry
- VZKAZY 11.24. 16:45 - pavproch
- Servisní manuál a další literatura na Corvette C5 11.24. 10:56 - Jenyk
- Onboard videa 11.23. 11:53 - brnenska.odchytova
- Motor 1,6 55kw nestartuje za vlhka Felicia Octavia 11.22. 18:21 - audis
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 11.21. 11:34 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 11.21. 11:14 - pavproch
