Reklama

SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli

Doby, kdy SsangYong dělal auta ošklivá jako noc, jsou už pryč. Rexton ale pochází ještě z časů, kdy si u automobilky estetická měřítka teprve rovnali.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli

17.1.2015 | Petr Miler | 2 příspěvky

Doby, kdy SsangYong dělal auta ošklivá jako noc, jsou už pryč. Rexton ale pochází ještě z časů, kdy si u automobilky estetická měřítka teprve rovnali.

Když se řekne SsangYong, většina lidí, kteří si pod tím něco představí, odvětí cosi o hodně ošklivých autech. Takové je renomé automobilky, která roky dělala nepěkné vozy snad naschvál, to musela být budovaná součást jejího image. Firma má ale už pár let nového majitele, který chce dělat věci jinak a uvažuje i o změně jména. Důkazem nového přístupu budiž třeba nový model Tivoli i řada konceptů, z nichž jeden naznačoval také budoucí Rexton. Ale než dojde na jeho přesun do sériové výroby, musíme si vystačit s Rextonem současným.

Ani ten už nepatří mezi vysloveně ošklivá auta, zrovna krasavec to ale také není. Naposledy prošel větším faceliftem v roce 2012, že to ale s jeho atraktivitou v očích zákazníků mnoho nenadělalo, svědčí i jeho čestná pozice mezi nejhůře prodávanými auty roku 2014. Přesto se jej Korejci pokusili ještě jednou „vyhezčit” - pro rok 2015 zřejmě naposledy.

To, na co se díváte, je SsangYong Rexton modelového 2015 pro korejský trh, který se ale jistě dříve nebo později dostane i k nám. Jeho hlavní devízou je přepracovaná příď s novou maskou chladiče a přepracovanými světly s LED. Vně vozu jsou nová také kola a když se zadíváte do světel na zádi, spatříte nějaké ty novinky i v nich.

Ladem nezůstal ani interiér, v němž je nová především středová konzole. Přepracovaná sedadla nyní mohou být současné vyhřívaná i chlazená a aby to uvnitř lépe vypadalo, starají se o osvětlení interiéru nově jen LED.

Připomeňme, že Rexton je stále z těch SsangYongů, které vzešly ze starších generací Mercedesů a tento má své základy v někdejší třídě M. Technicky tak zůstává na svém, když spojuje pohon všech kol s pětistupňovým automatem nebo šestistupňovým manuálem a motory sahajícím od dieselu 2,0 přes diesel 2,7 až po benzin 3,2. Přidává k nim ale třeba vlastní, nové ESP, systém monitoringu tlaku v pneumatikách nebo automatické stěrače - nedostatkem prvků komfortní výbavy Rexton obecně netrpí.

Rexton 2015 by měl vstoupit do prodeje v Koreji v nejbližší době, o jeho evropské budoucnosti zatím nemáme zprávy. Dá se ale očekávat, že se dříve nebo později objeví i u nás a to nejspíš s cenami současného provedení. Na realitu si ale raději počkejme.

SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 1 - SsangYong Rexton 2015 prvni 01SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 2 - SsangYong Rexton 2015 prvni 02SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 3 - SsangYong Rexton 2015 prvni 03SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 4 - SsangYong Rexton 2015 prvni 04SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 5 - SsangYong Rexton 2015 prvni 05SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 6 - SsangYong Rexton 2015 prvni 06SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 7 - SsangYong Rexton 2015 prvni 07SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 8 - SsangYong Rexton 2015 prvni 08SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 9 - SsangYong Rexton 2015 prvni 09SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 10 - SsangYong Rexton 2015 prvni 10SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 11 - SsangYong Rexton 2015 prvni 11SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 12 - SsangYong Rexton 2015 prvni 12SsangYong Rexton 2015: Rexton po faceliftu je jiný, hezčí nikoli - 13 - SsangYong Rexton 2015 prvni 13
Modernizovaný Rexton se dostal na světlo světa trochu nestandardně, rozsah dostupných informací a záběrů k němu tím ale netrpí

Zdroj: Indian Autos Blog

Petr Miler

Další zajímavé články:

Diskuze 2 příspěvky

Reklama
Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše