Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě

Čekání na transformaci konceptu ostrého Beetlu R na sériový vůz Volkswagen vyplnil nabídkou optické náhražky v podobě paketu R-Line.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě

13.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Čekání na transformaci konceptu ostrého Beetlu R na sériový vůz Volkswagen vyplnil nabídkou optické náhražky v podobě paketu R-Line.

Rychlost a obratnost nové generace Brouka bychom v entomologické hantýrce jen stěží přirovnali ke švábovi. Pomalý, zejména pak s dvoulitrovým TSI o výkonu 200 koní rozhodně není a třeba stovku zdolá za 7,5 sekundy, ale sportovním také ne. Na více hbitosti bude nutné počkat na produkční verzi Beetle R. Stejně jako v přírodě i koncern VW ale umí mimikry, které z něj od pohledu udělá tak trochu něco jiného. Ve Wolfsburgu tomu už tradičně říkají R-Line a podobě čehosi jako koncept nám toto řešení v hávu nového Beetlu ukázali už v březnu. O půl roku později vám můžeme ukázat také produkční verzi.

Abyste mohli u svého Volkswagenu Beetle pomýšlet na jakousi pseudosportovní vizáž, potřebujete k tomu především nejvyšší stupeň výbavy Sport. A to znamená jisté omezení motorizací při nákupu. VW patrně nemá zájem, aby se auto promenádovalo po silnicí s načepýřeným paketem a ve skutečnosti měl pod kapotou pouhých 105 koní benzínového 1,2 TSI nebo naftového 1,6 TDI. Zkrátka s těmito čtyřválci verzi Sport a tudíž ani paket R-Line nepořídíte.

Zůstávají vám tedy buď 1,4 TSI se 160 koňmi anebo uvedené 2,0 TSI. Poslední rozcestník má před sebou zákazník podle toho, jestli mu stačí pouze exteriérový paket, anebo po něm touží pouze ve spojení s tím interiérovým.

V prvním případě zaplatí 32 100 Kč a dostane za to osmnáctipalcová hliníková kola s označením Twister a pneumatiky o rozměru 235/45 R18, nové nárazníky, jiné prahy doplněné chromovanými lištami, vnější zpětná zrcátka v barvě vozu, hliníkové nástupní lišty s příslušným logem R-Line a navíc systém kontroly tlaku v pneumatikách.

Kombinovaný balíček kromě toho obsahuje kožený volant s hliníkovou dekorací, loga R-Line na hlavových opěrkách a specifické čalounění. Za těchto pár věcí vám Volkswagen dohromady naúčtuje 40 700 Kč.


Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 1 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 01Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 2 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 02Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 3 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 03Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 4 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 04Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 5 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 05Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 6 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 06Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 7 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 07Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 8 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 08Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 9 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 09Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 10 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 10Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 11 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 11Volkswagen Beetle R-Line: vysportovaný Brouk v sériové podobě - 12 - Volkswagen Beetle 2012 R-Line 12
Cena paketu R-Line se pohybuje od od 30 do 40 tisíc a k mání je pouze s nejvyšší výbavou Sport

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.