Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě

Německý tuner Novitec vyčlenil ve svých regálech prostor na komponenty pro Alfu Romeo Giulietta. Většinu místa zabraly designové doplňky.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě

29.8.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Německý tuner Novitec vyčlenil ve svých regálech prostor na komponenty pro Alfu Romeo Giulietta. Většinu místa zabraly designové doplňky.

Jejich práce se soustředila na všechno možné, ale optické změny jsou patrné nejvíce, tak se nejdříve podíváme na ně. Novitec tyto položky zařazuje do skupiny „aerodynamika“, jaksi ale zapomněl vysvětlit, zdali auto po nastrojení prošlo zkouškami ve vzduchovém tunelu či nikoli. No nic, pro tunera, který chce hlavně vypadat, to jsou podružnosti.

Máte-li tedy dojem, že Giulietta vzbuzuje málo pozornosti a jezdí jich tak moc, že potřebuje odlišit, můžete mít třeba přední splittery, k tomu lízátko pod předním nárazníkem, nové podběhy a také cool imitaci zadního difuzoru s místem pro různé verze koncovek výfuku. Ty se dají vybírat celkem z pěti typů - od jednoduchých s kulatým nebo hranatějším průřezem, až po zdvojené v několika průměrech.

Design pak můžete doladit některým z dvanácti typů kol, v rozměrech od osmnácti až do dvaceti palců a dozdobit třešničkami v podobě křiklavých čepiček ventilků s nápisem Novitec (co by člověk neudělal pro místního sběratele-kleptomana).

Nad díly v sekci podvozek by se měli pořádně zamyslet hlavně čeští tuneři. Ono investice přes tisíc eur do stavitelných tlumičů a zkrácených pružin sice může se vzhledem auta udělat divy, ale co když je to pak nepoužitelné anebo použitelné jen do první větší díry po zimě.

Novitec nevynechává ani motory. Třeba šestnáctistovku JTD vám vyladí ze 105 na 130 koní a dvoulitrové JTD ze 170 na 195 koní. Což je shodou okolnosti stejná hodnota, na jakou může dotlačit i zážehovou čtrnáctistovku T-Jet s turbodmychadlem. Tedy tu silnější se 170 koňmi, slabší s výkonem 120 koní nabere po zásahu techniků do stáda dalších 30 hřebců. Zatím největší motor v nabídce Giulietty o objemu 1,7 litru a turbem, který nese továrním označení 1750 TBi, pak dokážou posílit z 235 na 261 koní. Alfě to pomůže zkrátit čas potřebný k akceleraci na stovku ze 6,8 na 6,5 s a zvýšit maximálku z 242 na 250 km/h. Bude vás to ale stát 500 Eur. Líbí, nelíbí?


Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 1 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 01Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 2 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 02Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 3 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 03Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 4 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 04Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 5 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 05Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 6 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 06Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 7 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 07Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 8 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 08Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 9 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 09Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 10 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 10Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 11 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 11Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 12 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 12Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 13 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 13Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 14 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 14Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 15 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 15Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 16 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 16Alfa Romeo Giulietta od Novitecu: show v první řadě - 17 - Alfa Romeo Giulietta Novitec 17
Alfa Romeo Giulietta od Novitecu

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše