Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné

Veyron patří mezi nejdražší a nejpozoruhodnější vozy naší planety. Třeba arabští šejkové ho nemusejí považovat za dost zvláštní, proto je tu Mansory.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné

3.3.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Veyron patří mezi nejdražší a nejpozoruhodnější vozy naší planety. Třeba arabští šejkové ho nemusejí považovat za dost zvláštní, proto je tu Mansory.

Pamatujete třeba na La Revoluzione, tedy doslova pouťové Ferrari F12 s výkonem 1 200 koní či Range Rover s naftovým motorem, který ze sebe dokázal s pomocí Mansory vydolovat dokonce 650 koní? Ano, obě tyto úpravy byly doslova a do písmene šílené. Opodstatnění zřejmě mají pro proklatě movitou klientelu, která raději pokazí původní linky designérů a motor vyžene do závratných výšin, jen aby měla něco mimořádného. Třeba vůz, který se jmenuje úplně jinak než výchozí kus.

Je to už pár let, co tuner z Německa představil také své představy nejmladšího modelu Bugatti, konkrétně Edice Vincero a Linea Vincero d'Oro. Nedávno se ale rozhodl, že by mohl portfolio Veyronů trochu obohatit o něco nového, a tak nám v rámci ženevského autosalonu ukáže vůz s krycím jménem Mansory Vivere. Kromě něho se chystá také na představení Aventadoru Carbonado GT.

Aktuálně nemáme k dispozici konkrétní specifikaci, nemůžeme tedy zjistit, jaký hokus pokus proběhl na šestnáctiválcovém motoru. Můžeme však alespoň ukázat, jak si nevyřáděný úpravce pohrál s jeho karoserií a interiérem. Černé segmenty karoserie jsou tvořeny lakovanými panely z karbonových vláken. Vivere je obohaceno novou maskou chladiče, kterou vyplnilo Mansory zjevně křídly. Kapota byla údajně o málo zkrácena dostala zajímavé linky, které evokují šipku. Boční a střešní nádechy pro proudící vzduch k pohonné jednotce se naopak zvětšily a to platí i pro ty v zadním nárazníku, kterými se vzduch dostává ven.

Jiné jsou samozřejmě pro lepší dojem z celku také boční prahy a zadní difuzor, přední spoiler nebo kola. Málokdo ovšem zaregistruje upravené LED světlomety na přídi a zádi. Zadní část také prozrazuje, že Mansory si s obrovskými výfuky standardního vozu zřejmě nevystačilo, jinak si totiž nemůžeme vysvětlit ty otvory pod svítilnami.

Samozřejmostí je modifikační kúra pro interiér, v němž se najde třeba kompletně vyměněné čalounění bílo-černou kůží a segmenty z karbonu v podstatě všude „kam se podíváš“. LED technologii u Mansory instalovali do interiéru v takové míře, že ho najdete dokonce i na sedadlech přístrojové štítu a ve dveřních výplních. Cenu bychom si trofali odhadnout pouze slovy - astronomicky přemrštěná, či snad i nesmyslná...

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014.


Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné - 1 - Mansory Vivere 2014 01Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné - 2 - Mansory Vivere 2014 02Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné - 3 - Mansory Vivere 2014 03Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné - 4 - Mansory Vivere 2014 04Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné - 5 - Mansory Vivere 2014 05Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné - 6 - Mansory Vivere 2014 06Mansory Vivere: pro ty, kterým Bugatti Veyron přijde málo výjimečné - 7 - Mansory Vivere 2014 07
Mansory Vivere bude v Ženevě omračovat už tím, že si dovolilo upravit Bugatti Veyron

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.