Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
TechArt Porsche Cayman S: extrémní vzhled kupé doprovází jen sériový výkon
3.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Známý úpravce nově přichází víceméně jen s mohutným zadním křídlem. Zbytek paketu známe od loňska, zcela nové ráfky Formula IV dorazí až později.
O německé tuningové firmě z Leonbergu již před pár dny byla řeč. V jejím centru stálo upravené Porsche Panamera Turbo, které bude debutovat na frankfurtském autosalonu. Jen jedním modelem na stánku ovšem TechArt nekončí. Proto do hesenské metropole přiveze ještě modifikovaný Cayman S. A aby toho nebylo málo, spatříme na tomtéž místě také nová litá kola Formula IV, která budou k mání ve dvaceti- až dvaadvacetipalcovém rozměru.
Po stránce barev je možné zvolit jakoukoliv kombinaci, přičemž omezovat se nemusíte ani konkrétním modelem ze Zuffenhausenu. Pětiparskové ráfky TechArt Formula IV totiž padnou na celé portfolio od Boxsteru přes Porsche 911 Carrera až po Cayenne nebo zcela nový Macan. Kromě toho jimi můžete osadit jak zmiňovanou Panameru, tak i představovaný Cayman.
Této možnosti ovšem bude možné využít až později, aktuálně má malé kupé 21palcová kola TechArt Formula III. Po stránce barevné se nemusíte omezovat ani v tomto případě, výstavní exemplář na fotografiích např. dostal černé středy a oranžové lemy ideálně kontrastující s bílou karoserií.
Bez úprav samozřejmě nezůstal ani zbytek exteriéru. Nejvýraznější změnou je mohutné zadní křídlo (nazvané TechArt Rear Spoiler II), které je možné nastavit ve dvou úhlech. Bohužel ne z kokpitu, musí se do ruky vzít patřičný kláč a manuálně přitáhnout šrouby. S křídlem je spojen spoiler číslo aerokitu I, z jarního představení pocházejí modifikované nárazníky, boční prahy a difuzor.
Pro interiér TechArt opět nabízí řadu doplňků, které lze dle libosti kombinovat. V nabídce jsou kůže, Alcantara či karbon, dekorativní švy a lakované panely různých barev. Tím ale v Leonbergu de facto končí, mechanické změny jsou totiž minimální. Kromě podvozku sníženého o 35 mm totiž můžete sáhnout jen po modifikovaném výfuku, jehož škrtící klapku je možné ovládat tlačítkem z kabiny.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013.
Porsche Cayman S se proměnilo pouze vizuálně, výkon ale zůstává na standardních 325 koních
GrandGT neboli upravené Porsche Panamera Turbo se ukázalo na nových fotkách
Kromě upravených modelů přiveze TechArt do Frankfurtu také nová litá kola
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
dnes - Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
včera - Landu Norrisovi „kleklo” jeho Lamborghini uprostřed města, roztlačit ho museli náhodní kolemjdoucí
16.5.2024
Nejnovější články
- Světu už 5 let chybí největší automobilový manažer všech dob, druhý takový se těžko někdy narodí
před 10 hodinami - Honda i v této době oznamuje, že do elektromobility napěchuje 1,46 bilionu Kč, nevyřeší tím vůbec nic
před 11 hodinami - Nový čínský unikátní osmiválec našel své využití, je podobně fascinující jako motor sám
dnes - Porsche 911 Turbo má přejít zpět na manuál a pohon zadních kol. Zdánlivá absurdita dává jistý smysl
dnes - Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
dnes
Živá témata na fóru
- Politický koutek 05.18. 21:06 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.18. 20:50 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 05.18. 16:16 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 05.18. 15:12 - mattonecz
- Odjezd z křižovatky po padnutí červené 05.18. 13:19 - PepaSFI
- Lampárna (stěžovatelna) 05.18. 13:02 - Stepan
- Naprosté auto tele, žádá profíky o důležitou radu 05.18. 00:14 - mattonecz
- Škoda Auto obecně 05.17. 19:09 - řidičBOB