Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou

12.9.2016 | Marek Bednář | 16 příspěvků

Bazary jsou plné aut, u nichž se člověk nad jejich stavem musí podivovat, jak moc reálné mohou být udávané nízké km. U toho se budete divit opaku.

V bazarech člověk často potká auta, kterým na tachometru svítí docela skromná porce km, vypadají ale na trojnásobek. Můžete se tomu i otevřeně podivit, prodejce se ale tak či onak bude dušovat, že to jsou poctivé kilometry. A pochopitelně, nemusí lhát - stav vozu je více než od najetých kilometrů odvislý od toho, jak se člověk k autu chová.

Však už jsme viděli jsme vozy, které měly najeto hodně, ale vypadaly ještě hůř a viděli jsme auta s podobnou kilometráží, která byla jako nová. Ta druhá jsou nicméně naprostými výjimkami - někdy díky mimořádné péči majitelů, jindy prostě proto, že s nimi někdo během krátké doby najede takovou porci kilometrů, že se viditelné části ani pořádně neopotřebí. A vůz, který tu máme dnes, je jedním z takových.

Je to Mercedes-Benz E 220 CDI W212 se sedmistupňovým automatem, který byl prvně registrován v prosinci roku 2013. Má tedy za sebou 2 a 3/4 roku provozu. Běžně by člověk najel tak 100 tisíc kilometrů; i to by byla docela velká porce, ale třída E je stavěná na to, aby se s ní hodně jezdilo, a také si ji zákazníci přesně na tohle pořizují. Troufáme si ale říci, že první majitel tohoto konkrétního Éčka - mimochodem ze Slovenska - je trochu extrémista, a to v mnoha ohledech.

Jednak je třeba říci, že s autem najel neuvěřitelné množství kilometrů, je to daleko nejojetější faceliftované Éčko W212 v prodeji. Než vám ale řekneme cifru, podívejte se na fotky - že to je vůz ojetý daleko za hranicí normy byste do něj neřekli ani náhodou. Je ve velmi krásném stavu, snad jen volant je trochu vyleštěný používáním, ale sedačka řidiče vypadá jako nová, tlačítka v interiéru nejsou zrovna odrbaná, na karoserii nevidíme škrábance. A to jsou k dispozici i hodně detailní záběry.

Majitel tohoto vozu se o něj očividně staral příkladně. Auto bylo koupeno jako nové na Slovensku a celou dobu mělo jezdit na servis do Mercedesu, což znamená zdokumentovanou historii. Co může zvednout obočí, je navigace, která hlásí, že „není připojen žádný navigační modul”, a pravděpodobně horkem poškozená tlačítka číselníku na středové konzoli. Jak k takovému poškození přišla, netušíme a byla by to jedna z otázek, kterou bychom prodejci kladli, kdybychom měli o auto zájem.

Mnoho důvodů ke koupi ale přes svůj stav nedává, i když zbytek auta vypadá bezchybně, jak stojí i výše a jak se můžete přesvědčit na fotkách. Na tachometru má totiž neskutečných 447 586 km - to není překlep, tohle auto má za sebou téměř 450 tisíc kilometrů, Zemi objelo více než 11krát. Podívejte se na displej mezi fotkami klidně třikrát, pokud tomu nevěříte, zejména při pohledu na ostatní obrázky.

Člověk by tedy čekal, že bude levný, jenže není, k mání je za 599 tisíc Kč, za které je inzerován. Podobně starých E 220 CDI najdete např. na Mobile.de docela hodně a ač žádný nemá zdaleka najeto 450 tisíc km (nejvíce atakují 300 tisíc km), jsou i takto méně jeté kusy levnější. Přesto by mohl být ještě dražší.

Je to totiž dokonalý adept na stočení na nějakých 100 - 150 tisíc km a nabídnutí za vyšší sumu. Až se divíme, že to ještě nikdo neudělal. Tím k takovému jednání nikoho nepobízíme, naopak se snažíme i zmínkou o tomto autě podobnému kroku do budoucna zamezit. Přesto máme pocit, tento vůz dříve nebo později někdo stočí. Protože za současné situace snad bude muset ještě prodávající dokazovat, že stav tachometru nebyl pozměněný směrem nahoru...

Díky za tip, Patriku!

Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 1 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 01Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 2 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 02Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 3 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 03Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 4 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 04Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 5 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 05Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 6 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 06Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 7 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 07Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 8 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 08Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 9 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 09Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 10 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 14Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 11 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 15Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 12 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 16Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 13 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 17Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 14 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 18Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 15 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 19Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 16 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 20Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 17 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 21Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 18 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 22
Hádali byste tomuto Mercedesu téměř 450 tisíc kilometrů?

Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 19 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 11Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 20 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 13Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 21 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 10Škoda nestočit: reálné km tohoto Mercedesu E neuhádnete ani náhodou - 22 - mercedes e 220 cdi 447k km prodej 12
Že na tachometru nebude 45 tisíc, naznačí leda volant. Že je těch tisíc skoro 450, tady ale vážně prozradí jen tachometr

Zdroj: Tipcar

Marek Bednář

Další zajímavé články:

Diskuze 16 příspěvků

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše