Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Cadillac ATS: Američan si brousí zuby na řadu 3, A4 a třídu C (první foto)
5.8.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Až na příští léto plánuje Cadillac premiéru svého rivala pro německé prémiové limuzíny střední třídy. Přesto nám již nyní dal poprvé okusit jeho vzhled.
Včerejšek byl dnem plným částečných odhalení, navíc takřka ve všech případech se automobilky rozhodly vydat cestou prezentace zastřených snímků. Půjde spíše o hloupou než kartelovou náhodu, že se jen pár hodin po sobě rozhodl Lexus vyrukovat s první fotkou GS 2012, Alfa se stejně laděným snímkem (před)produkční 4C a Cadillac s nejinak pojatým renderem nového modelu ATS. Zatímco první dvě jmenované automobilky nám přiblížily modely, které ukážou již za pár týdnů na významných automobilových akcích, Cadillac nám naznačil vzhled vozu, který si ještě pěkně dlouho nekoupíme. Paradoxně právě proto je ale jeho „teaser” dost možná nejzajímavější.
Vůbec poprvé nám totiž ukazuje vůz, který byl od začátku konstruován s jediným cílem: vtrhnout do teritoria německé „prémiové” trojky a odnést si v zubech co nejvíce jejích zákazníků. Není to dozajista poprvé, co se některá z přece jen méně renomovaných automobilek o něco podobného pokouší (vzpomeňme třeba zatím ne zcela úspěšný pokus Lexusu s modelem IS), a tak jsme určitě již nyní zvědavi, jak v tomto souboji obstojí Cadillac.
Automobilka se u vozu, který se nakonec vůbec nemusí jmenovat ATS (jak by znělo třeba jméno Predator?), tímto zacílením vůbec netají. A věří, že s lovem v německých vodách uspěje. „Rozsáhlým a vyčerpávajícím způsobem jsme prozkoumali patřičný segment a vyvodili jsme z toho ty nejlepší možné závěry. Až s tímto autem vyrukujeme, bude to naprosto zjevné,” řekl k ATS sebevědomě Mark Reuss, šéf severoamerického zastoupení koncernu General Motors, pod který Cadillac spadá a dodal: „Vůz je vyvíjen jako řidičské auto na zcela nové platformě schopné pracovat s pohonem zadních i všech kol.”
To je zatím v podstatě vše, co o chystané novince víme, tedy krom přiloženého snímku, který zachycuje (na Cadillac) poměrně konzervativní křivky. Dodejme, že Predator ATS se má ve své produkční podobě představit příští léto jako vůz modelového roku 2013. Na další detaily si tedy v tomto případě zřejmě počkáme o něco déle..


Cadillac s prozatímním označením ATS pomalu přestává být tajemstvím
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025Jedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nejčtenější články
Ojetá Audi A6 a A7 lákají na image držáku ve spojení s nízkými cenami, pozor ale na typický nešvar prestižních aut
1.7.2025Potopená obří loď zapálená podle všeho elektromobily pohřbila na dně oceánu auta za miliardy. A účet za celé fiasko dál roste
1.7.2025Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Uniklé e-maily ukazují, jak zoufalé kroky musí Nissan podnikat, aby se vyhnul totálnímu kolapsu
1.7.2025Mercedes chybu prostě nepřizná. Jeho propadák prý nikdo nekupuje jen proto, že příliš předběhl dobu
1.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva