Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac

Na osmiválcové ATS se nemáme těšit, V6 stačí. Větší CTS-V ale osmiválec dostane, a to kompresorový a „s autoritativní silou”, uvádí oficiální zdroje.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac

28.5.2015 | Marek Bednář | 1 příspěvek

Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Na osmiválcové ATS se nemáme těšit, V6 stačí. Větší CTS-V ale osmiválec dostane, a to kompresorový a „s autoritativní silou”, uvádí oficiální zdroje.

Třebaže se před krátkou dobou hovořilo o tom, že Cadillac ATS dostane nový vrchol s označením ATS-V+ a osmiválcovým motorem pod kapotou, nebude tomu tak. Jednoznačně to řekl David Caldwell, manažer komunikací u Cadillacu. „ATS-V, které máme nyní, je velmi schopné - do té míry, že není pravděpodobné, že by dostalo větší či odlišný motor v dohledné budoucnosti,” uvedl.

S osmiválci se však prý stále počítá: „Co se týče V8 - ano, na cestě je auto, které uspokojí potřebu po V8, bude to CTS-V,” dodal Caldwell. „Nabízí se otázka, proč nedat osmiválce do obou aut. Odpovědí je, že není potřeba mít ve V-series dvojčata. Bratry, to ano, ale nikoliv dvojčata. Tahle nová kapitola V-series nám dává možnosti vytvořit dva odlišné charaktery - oba prémiové a schopné jezdit po trati,” vysvětlil dále.

„Jeden je menší, v relativní rovině o něco přístupnější a s nejsilnějším šestiválcem Cadillac Twin Turbo. A jeho velký bratr bude mít kompresorovou V8 s autoritativní silou,” dodal Caldwell. Vyjevil také, že CTS-V uvidíme už letos, a to koncem léta. Jeho slova dávají smysl - kdo nechce V8, ale chce V-series, může sáhnout po menším a šestiválcovém stroji. A konkurent Mercedesu E 63 AMG a BMW M5 zůstane u přeplňovaného osmiválce.


Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 1 - 2016 cadillac ats-v coupe 01Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 2 - 2016 cadillac ats-v coupe 02Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 3 - 2016 cadillac ats-v coupe 03Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 4 - 2016 cadillac ats-v coupe 04Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 5 - 2016 cadillac ats-v coupe 05Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 6 - 2016 cadillac ats-v coupe 05aCadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 7 - 2016 cadillac ats-v coupe 06Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 8 - 2016 cadillac ats-v coupe 07Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 9 - 2016 cadillac ats-v coupe 08Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 10 - 2016 cadillac ats-v coupe 09Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 11 - 2016 cadillac ats-v coupe 10Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 12 - 2016 cadillac ats-v coupe 11Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 13 - 2016 cadillac ats-v coupe 12Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 14 - 2016 cadillac ats-v coupe 13
V Cadillacu ATS nám bude muset stačit přeplňovaná V6

Zdroj: Motor Authority

Marek Bednář

Diskuze 1 příspěvek