Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac

Na osmiválcové ATS se nemáme těšit, V6 stačí. Větší CTS-V ale osmiválec dostane, a to kompresorový a „s autoritativní silou”, uvádí oficiální zdroje.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac

28.5.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Na osmiválcové ATS se nemáme těšit, V6 stačí. Větší CTS-V ale osmiválec dostane, a to kompresorový a „s autoritativní silou”, uvádí oficiální zdroje.

Třebaže se před krátkou dobou hovořilo o tom, že Cadillac ATS dostane nový vrchol s označením ATS-V+ a osmiválcovým motorem pod kapotou, nebude tomu tak. Jednoznačně to řekl David Caldwell, manažer komunikací u Cadillacu. „ATS-V, které máme nyní, je velmi schopné - do té míry, že není pravděpodobné, že by dostalo větší či odlišný motor v dohledné budoucnosti,” uvedl.

S osmiválci se však prý stále počítá: „Co se týče V8 - ano, na cestě je auto, které uspokojí potřebu po V8, bude to CTS-V,” dodal Caldwell. „Nabízí se otázka, proč nedat osmiválce do obou aut. Odpovědí je, že není potřeba mít ve V-series dvojčata. Bratry, to ano, ale nikoliv dvojčata. Tahle nová kapitola V-series nám dává možnosti vytvořit dva odlišné charaktery - oba prémiové a schopné jezdit po trati,” vysvětlil dále.

„Jeden je menší, v relativní rovině o něco přístupnější a s nejsilnějším šestiválcem Cadillac Twin Turbo. A jeho velký bratr bude mít kompresorovou V8 s autoritativní silou,” dodal Caldwell. Vyjevil také, že CTS-V uvidíme už letos, a to koncem léta. Jeho slova dávají smysl - kdo nechce V8, ale chce V-series, může sáhnout po menším a šestiválcovém stroji. A konkurent Mercedesu E 63 AMG a BMW M5 zůstane u přeplňovaného osmiválce.


Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 1 - 2016 cadillac ats-v coupe 01Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 2 - 2016 cadillac ats-v coupe 02Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 3 - 2016 cadillac ats-v coupe 03Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 4 - 2016 cadillac ats-v coupe 04Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 5 - 2016 cadillac ats-v coupe 05Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 6 - 2016 cadillac ats-v coupe 05aCadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 7 - 2016 cadillac ats-v coupe 06Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 8 - 2016 cadillac ats-v coupe 07Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 9 - 2016 cadillac ats-v coupe 08Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 10 - 2016 cadillac ats-v coupe 09Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 11 - 2016 cadillac ats-v coupe 10Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 12 - 2016 cadillac ats-v coupe 11Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 13 - 2016 cadillac ats-v coupe 12Cadillac ATS-V+ s V8 nakonec nebude. Šestiválec s turby stačí, říká Cadillac - 14 - 2016 cadillac ats-v coupe 13
V Cadillacu ATS nám bude muset stačit přeplňovaná V6

Zdroj: Motor Authority

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.