Home > Rubriky a sekce > Bleskovky, Bleskovky > Článek
Chevrolet Captiva 2011: facelift a nové motory
14.9.2010 | Jaroslav Vavera | Přidat příspěvek
Inovované dvojče Opelu Antara, Chevrolet Captiva, se na autosalonu v Paříži představí v modernizované podobě s trochou novinek pod kapotou.
SUV značky Chevrolet už na první pohled doznalo několika menších stylistických změn na karoserii i v interiéru. Daleko revolučnějších změn se ale novinka dočkala pod kabátem. Ty jsou v podobě hned čtyř nových motorů, které budou standardně kombinované s manuálními, nebo automatickými šestistupňovými převodovkami. Nová nabídka pohonných agregátů zahrnuje dva zážehové motory 2,4 l (171 k) a 3,0 l (258 k) a dvě varianty turbodieselu 2,2 l (163 k nebo 184 k). Implantací vidlicového šestiválce 3,0 l s výkonem 258 koní se nová Captiva stane jedním z nejvýkonnějších kompaktních SUV na trhu. Oba turbodieselové motory, stejně jako zážehový čtyřválec, je možno objednat buď s pohonem předních, nebo všech čtyř kol.
Podvozek nové Captivy je podle slov výrobce naladěn pro ještě lepší dynamiku vozu, zlepšené zatáčení, charakter jízdy a pocit z ní. Díky (ve standardní výbavě) elektronickému ovládání stability (Electronic Stability Control; ESC), ovládání trakce (Traction Control System; TCS) a brzdovému asistentu (Braking Assist System; BAS) i čelním, bočním a hlavovým airbagům poskytuje SUV od chevroletu vysokou úroveň bezpečnosti.
Vylepšený, až sedmimístný interiér Captivy se vyznačuje množstvím nových povrchů včetně úplně nových potahů sedadel a dekorativních prvků, které ještě zlepšují dojem a pocit z vozu. Designéři tu využili některé z prvků použitých i v jiných modelech, jako je ledově modré podsvícení, „obklopující“ design přístrojové desky, přecházející plynule od dveří řidiče až ke dveřím spolujezdce a vytvářející vzhled duálního kokpitu. Ve výbavě vozu najdeme také asistent rozjezdu do kopce (Hill Start Assist), zabraňující nežádoucímu pohybu vozu a také elektrickou ruční brzdu, která uvolnila další odkládací prostor ve středové konzole i pro dva držáky až litrových lahví. Audiosystém obsahuje Aux-in, USB-port a připojení Bluetooth a výbava na přání obsahuje i navigační systém s dotykovým displejem a zadní couvací kameru. Na evropské trhy přijde novinkana jaře 2011.

Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Padlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
před 10 hodinamiElektrické Kie a Fordy už v USA skoro nikdo nechce ani v momentě, kdy měly růst v jakési předsmrtné křeči
před 11 hodinamiHonda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
včeraBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
včeraPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva