Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia se nežene do velké expanze, chce zlepšit svou image a udržet růst
10.9.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Rumunská Dacia ve Frankfurtu oznámila, co má v úmyslu s rozvojem své stávající nabídky. Sportovní modely očekávat nemáme.
Podle člena vedení Dacie Rafaela Treguera se rumunská automobilka v nejbližší budoucnosti zaměří zejména na upevňování své pozice na trhu a zlepšování povědomí o značce. Uvádění nových modelů nyní zůstává na vedlejší koleji. „Samozřejmě, že v budoucnosti představíme nová auta, ale bude to v segmentech, které zabírají velké části trhu,” říká Treguer. Sportovní Dacii prý očekávat nemáme, a to ani ve spolupráci s Renaultsportem.
Jednou z možností, kam by se Dacia mohla vydat, je malý městský vůz. To by ale znamenalo nutnost použití menší platformy. Dacia však v současné době používá v podstatě jen jednu. „Je ještě příliš brzy na nějaké závěry,” doplňuje Treguer.
Firma se podle něj bude orientovat na udržení růstu, kterého se drží od zahájení činnosti v roce 2004. „O této značce se stále moc neví,” vysvětluje Treguer. „Musíme přidat na reklamě, ale chytře, protože nemáme neomezený rozpočet. Kampaň musí být výrazná, možná vtipná, jako v Británii, ale rozhodně nesmí navýšit cenu našich vozů,” dodává. Prodejům určitě pomůže i včera představený faceliftovaný Duster.
Nějaké prostředky však možná spolkne výstavba nové továrny. Pokud si chce Dacia udržet růst, podobný krok bude potřebný, protože výrobna v Rumunsku pracuje na maximum a poptávka v Maroku a Indii stále roste. Přesnější informace Rafael Treguer nepodal, nejjistější tak zůstává jen absence sportovněji založeného modelu.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, , máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo z Frankfurtu
Faceliftovaný Duster rumunské Dacii určitě pomůže v udržení růstu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 8 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 9 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 11 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda