Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda NSX 2013: sériová verze překvapivě už v lednu v Detroitu
23.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Téměř jako v prorockém do roka a do dne by se měla na lednovém detroitském autosalonu objevit produkční verze hybridního sportovního modelu NSX.
Je to poněkud zvláštní informace. Pokud si vzpomenete, co tvrdila japonská automobilka na letošním autosalonu NAIAS 2012 v Detroitu, tak se měli první zákazníci Hondy dočkat nové generace sportovního kupé až někdy v roce 2015. NSX však bude na trhu patrně o hodně dříve.
Tvrdí to alespoň lidé z britského magazínu Auto Express, kteří mají své zástupce na probíhajícím autosalonu v Sao Paolo v Brazílii. Právě zde měl jeden z vysoce postavených zaměstnanců Hondy potvrdit, že vůz je hotový a svou světovou premiéru si odbude již na detroitském autosalonu, který začíná 14. ledna.
Nejmenovaný zdroj zároveň potvrdil, že se sériový automobil designově od původního konceptu příliš neodchýlí a má být prakticky identický s NSX stojícím na stánku Hondy v Sao Paolo. Ve Spojených státech se vůz představí s tradičním logem luxusní divize Acura, v Evropě se však počítá jen se jménem Honda.
Možným parametrům pohonu kombinujícího vidlicový šestiválec o objemu 3,5 litru, dvouspojkovou převodovku a dvojici elektromotorů jsme se už několikrát věnovali a odhadovali jsme přitom, že NSX bude mít kolem 410 až 430 koní. Naší domněnku potvrzují i britští kolegové uvádějíc hodnotu „přes 400 bhp“, tedy více než 406 koní.
Výroba Hondy/Acury NSX bude probíhat v severoamerické továrně v Ohiu, přičemž i podstatnou část vývoje zajistilo zdejší oddělení pro výzkum a vývoj. Pokud vás zajímá pokračování, bude následovat nejpozději do tří měsíců, nejedná-li se tedy o nějaký nejapný vtip.















Design sériové NSX má být téměř k nerozeznání od posledního konceptu
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 9 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejčtenější články
Elektrické Kie nekupuje v USA už skoro nikdo, prodeje se během pár měsíců propadly na směšná čísla
4.7.2025Nová Mitsubishi pro Evropu budou zjevně už jen předělané Renaulty, na tomhle to ale skoro není poznat
4.7.2025BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Další firma slibuje převratné nové baterky s bleskovým dobíjením, reálně ale auta pořád používají baterie pro notebooky z roku 1985
4.7.2025Porsche chce po fiasku elektrického Macanu vrátit spalovací motory i přímo jemu, je s tím ale zoufale pomalé
4.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva