Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW M5 F10 odhaleno na dalším oficiálním videu, prohlédněte si více detailů
16.3.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
BMW pokračuje v odhalování nové generace M5. Po dvou předchozích, vcelku stručných videích tu máme třetí, které nás nechá nahlédnout více pod pokličku.
Nejsme zrovna příznivci postupného odhalování nových modelů aut. Můžeme nicméně kvitovat, že BMW k tomuto způsobu představení nové generace M5 přistoupilo alespoň s rychlostí, která se od vozu s „M” v názvu očekává. Uběhlo totiž jen čtrnáct dní od první oficiální zmínky o M5 F10 a už tu máme třetí video s tímto vozem.
Předchozí snímek ukazoval novou M5 již v akci na zasněžených cestách na severu Evropy. Dnešní pokračování začíná podobně, nabídne ale více pohledů do interiéru a především komentáře dvou zaměstnanců BMW, kteří se na přípravách vozu podílejí. Jsou sice jen v němčině, ale ta bude pro mnohé z vás jistě srozumitelná.
Pokud by tomu tak nebylo, sluší se dodat, že na videu promlouvají testovací piloti Bernd Limmer a Frank Lutz. Limmer hovoří hlavně o schopnosti M5 fungovat v rozličných podmínkách, v tomto případě především na sněhu. Možnosti řízení motoru, převodovky a podvozku pak dokládá na hladkém rozjezdu vozu do mírného kopce jednoduchou manipulací s brzdou a plynem. Lutz pak mluví mj. o způsobu ladění studených startů motoru v zimních podmínkách. Pokud by vás tyto „řeči” nezajímaly, pak přikládáme i zkrácenou verzi videa, která je poněkud povrchnější.
Připomeňme, že nová M5 bude poháněna dvakrát přeplňovaným osmiválcem 4,4 s výkonem blížícím se hodnotě 600 koní. Jistě víme už i to, že převodovkou bude standardně sedmistupňové DCT (byly zde obavy z použití osmistupňového HDM automatu, DCT je dvouspojkový automat) a vůz nabídne řadu možností nastavení fungování podvozku a odezev motoru.
V mezičase začaly padat pochybnosti o premiéře vozu za měsíc v Šanghaji, my je ale nesdílíme. Pokud by BMW chtělo tuto novinku představit až v září ve Frankfurtu, jak se nyní též spekuluje, těžko by s jejím odhalováním začalo na začátku března...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řidič to při jízdě 150 km/h městem napálil do cihlového domu. Přežil, spolujezdec o 25 metrů dál též, jeho auto ne, řidičák ne, svoboda ne
včera
Pokud bude nové BMW řady 3 opravdu vypadat takhle, bude to pro fanoušky další těžká rána
25.11.2025
Hackeři konečně našli smysluplné využití nabíjecích stanic elektromobilů, dokážou na nich hrát Doom
24.11.2025
Nejnovější články
Zákaz spalovacích motorů bude zrušen, není alternativy. „Nebo tu chcete všechno pohřbít?” ptá se šéf BMW
před 9 hodinami
Nové Porsche Cayenne je tak otylé, že se stalo vůbec nejtěžším Porsche historie, překonává i firemní traktory
před 10 hodinami
Poslední nové BMW s tlačítky v interiéru a displejem menším než Afrika končí, zůstane po něm jen prázdnota
před 11 hodinami
Řidič to při jízdě 150 km/h městem napálil do cihlového domu. Přežil, spolujezdec o 25 metrů dál též, jeho auto ne, řidičák ne, svoboda ne
včera
Centrální plánování 2.0 selhává stejně jako to první, bublina baterek pro elektromobily je na pokraji prasknutí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
