Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover Evoque RS250: Project Kahn zamete s ladnými křivkami
4.5.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
A nahradí je těmi ryze agresivnímu. Tedy alespoň tak se tváří ve svém avízu brzkého odhalení úpravy jménem RS250.
Range Rover Evoque je docela sexy auto, už z našeho testu bylo zřejmé, že to je jeho hlavní devíza. To ale neznamená, že ji nelze posunou ještě dále, alespoň u úpravce Project Kahn si to myslí.
Včera tak média obeslali s krátkou zprávou, že právě pro tento Range Rover chystají úpravu nazvanou RS250. Jméno zní hodně drsně a i první uvolněná skica naznačuje, že právě takový dojem se bude vyladěný Evoque snažit dělat. Zřejmé z ní je, že vůz dostane nový přední nárazník s mnohem agresivněji pojatými křivkami, většími otvory pro vstup chladícího vzduchu, LED pro denní svícení a nadto upravenou masku chladiče. Parta britského designéra Afzala Kahna parta pak dále uvádí, že vůz se dočká i nového střešního spojleru, jiného zadního nárazníku s dvěma koncovkami výfuků a skutečným difuzorem. Ten červený motiv z přední kapoty se pak bude opakovat i na střeše a zádi.
Kola budou 22palcová (ale to není u Evoqu až taková rána jako u Škody Yeti) a zapadnou do rozšířených podběhů. Vůz pak dostane také upravený, pochopitelně snížený a přitvrzený podvozek.
Označení RS250 úpravce Project Kahn nerozklíčoval, ale asi nebudeme daleko od pravdy, když budeme předpokládat nejvyšší výkon některé z upravených motorizací. Pokud ale půjde o vrcholné sériové provedení Si4, pak to moc velký nářez nebude - už v továrním naladění má 177 kW, tedy 240 koní. Možná by mohlo jít o „britské koně”, to by pak bylo o něco více, nebo třeba i o kilowatty. To by pak bylo o hodně více...
Nechme se překvapit, s hotovým autem „kahnovci” vyrukují začátkem července.

Ladně-agresivní křivky standardního Evoqu se pod taktovkou Afzala Kahna Kahna očividně změní už jen v čistě agresivní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
dnes
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejčtenější články
Peugeot 308 po faceliftu nabízí v levných provedeních to, po čem majitelé těch drahých marně touží
5.10.2025
Sympatické kompaktní Hyundai si jako ojetina velmi dobře drží cenu, navzdory jeho velikosti ho totiž hned tak něco nerozhází
6.10.2025
K mání je exportní Škoda Rapid 136 ve stavu nového auta, jedna z posledních vyrobených. I z jejího motoru by šlo svačit
6.10.2025
Firma začala v roce 2025 nabízet brutální motor 9,4 V8, prodává ho dokonce i ve verzi s turbem
6.10.2025
Automobilka sebrala novinářům auto půjčené na dlouhodobý test během servisu, už ho neviděli. Teď konečně zjistili, co se s ním stalo
6.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
