Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sběratel rozjel silniční Formuli 1 Mercedesu na maximum na německé dálnici, z její dynamiky naskočí husí kůže i vám
27.6.2024 | Petr Miler
Člověk za volantem je zvyklý jezdit s extrémními stroji extrémními rychlostmi, přesto říká, že se z projevu tohoto auta rozklepal. A věříme tomu, ohromit dokáže i na videu. Na rychlostně neomezené dálnici mu to ostatně jde snad i lépe než na okruhu.
Projekt jménem Mercedes-AMG One jsme opakovaně označili za hodně utrápený. Během opakovaných odkladů a technických změn si nejednou utrhl ostudu, Mercedes jím naštval i podstatnou část zákazníků a přes ohromující časy z okruhů na něj zrovna v tomto prostředí není bůhvíjaký pohled už kvůli neustále docházející „šťávě” elektrické části jeho hybridního pohonu. Stejně tak jsme ale mnohokrát konstatovali, že jde o auto natolik výjimečné, že na něj stejně musíme hledět jako na zázrak svého druhu, který se s odstupem času bude jevit jen atraktivněji.
A s nadšením na něj není problém hledět už dnes, stačí jej nechat projevit se tím správným způsobem v tom správném prostředí. Nesmíme zapomínat, že AMG-One je výjimečný hlavně tím, že jde o silniční auto. Na okruhu tedy nemusí až tak ohromovat, neboť jej pořád překoná kdejaký závodní speciál, o skutečné Formuli 1 ani nemluvě. Ale mezi silničními auty marně hledá sobě rovného. Když jej pak pustíte právě mezi ně...
Přesně to ukazuje video níže, na kterém člověk, který si na Youtube říká Gercollector, vlastním jménem Michael Spegel, popustí uzdu AMG-One ze své rozsáhlé sbírky na německé dálnici. Auto je rychlé v jakémkoli režimu, když jej ale přepne do nejvýkonnějšího módu, ve kterém pracuje s výkonem hodně přes 1 000 koní za zvukového projevu dnešních ef-jedniček, je to něco.
Podívejte se na to sami, vůz se rozjíždí na 200 i 300 km/h jako nic, téměř 350 km/h dosáhne na počkání. A je otázkou, kolik by jel, kdyby řidič nemusel ubrat kvůli provozu. On sám říká, že se z projevu auta třese a popravdě řečeno vypadá velmi intenzivně i takto přes monitor počítače nebo displej mobilu. Nedá se to popsat slovy, mrkněte se na to. Už vzhledem k omezené produkci vozu a jistě ještě omezenější ochotě sběratelů s auty jakkoli - natož takto - jezdit jde o zcela mimořádnou podívanou.






Mercedes-AMG One je tak jako tak mimořádné auto, zejména v silničním provozu ale působí při jízdě naplno až mimozemsky, podívejte se na to na videu níže. Foto: Mercedes-Benz
Zdroj: Gercollector@Youtube
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včeraTohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva