Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911

Detaily k vozu oficiálně zatím nemáme, existenci anti-Porsche a jeho premiéru v Ženevě však nepřímo potvrdil generální ředitel Spykeru Victor Muller.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911

1.2.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Detaily k vozu oficiálně zatím nemáme, existenci anti-Porsche a jeho premiéru v Ženevě však nepřímo potvrdil generální ředitel Spykeru Victor Muller.

Nizozemské značce Spyker se pomocí finanční injekce od čínské automobilky Youngman podle všeho skutečně podařilo zastavit smrtící kombinované krvácení způsobené účastí v kolotoči Formule 1 a pádem švédské automobilky Saab. Informací máme skutečně poskrovnu, z manufaktury však unikla překvapivá zpráva - už za měsíc Spyker představí na ženevském autosalonu konkurenta pro Porsche 911.

Aktuální výrobní program, tedy pokud tak můžeme nazvat aktivitu, která za dvanáct let vedla k postavení jen něco kolem 300 aut, sestává výlučně z osmiválcového modelu C8 Aileron. Loni v srpnu, po úspěšném jednání s Číňany, se představitelé Spykeru nechali slyšet, že chtějí předně dokončit projekt luxusního SUV, vycházejícího ze šestiletého konceptu Peking-to-Paris. A rovněž se mluvilo o možném využití platformy Saab Phoenix v novém společném podniku, z 80 procent vlastněném společností Youngman. Pokud to obě strany myslí vážně, tyto nápady jen tak asi nezahodí, momentálně má však prioritu jiný, poněkud méně očekávaný projekt.

Sdělení o pozoruhodné novince se objevila v automobilové rubrice nizozemského deníku De Telegraaf. Redakce kontaktovala také generálního ředitele Spykeru Victora Mullera, od kterého chtěla slyšet více, příliš sdílný ale nebyl. „Nemůžu vám nic říct nic jiného, než že vás překvapí,“ komentoval otázky s potěšením ve hlase takřka vždy pozitivní Muller a dodal: „Zastavte se na tiskové konferenci.“

Kolegové kromě něj oslovili také několik svých zdrojů blízkých automobilce, které jim informace o chystaném novém voze potvrdily. Podle nich jde o výrazně menší stroj, který má být navíc značně levnější než C8 Aileron. Nejpozději do čtyř týdnů víme více.


Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 1 - Spyker C8 Aileron 01Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 2 - Spyker C8 Aileron 02Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 3 - Spyker C8 Aileron 03Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 4 - Spyker C8 Aileron 04Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 5 - Spyker C8 Aileron 05Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 6 - Spyker C8 Aileron 06Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 7 - Spyker C8 Aileron 07Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 8 - Spyker C8 Aileron 07_1Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 9 - Spyker C8 Aileron 08Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 10 - Spyker C8 Aileron 09Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 11 - Spyker C8 Aileron 10Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 12 - Spyker C8 Aileron 11Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 13 - Spyker C8 Aileron 12Spyker slibuje pro Ženevu menší model než C8 Aileron, zatopit má Porsche 911 - 14 - Spyker C8 Aileron 13
Novinka má být menší, ale především levnější než dnes vyráběný C8 Aileron

Zdroj: Autovisie

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.