SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku

Rychlost, se kterou korejská automobilka SsangYong přetvořila koncept SUT-1 na sériový model, je obdivuhodná.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku

17.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Rychlost, se kterou korejská automobilka SsangYong přetvořila koncept SUT-1 na sériový model, je obdivuhodná.

Ještě v březnu v Ženevě to byl vyšněrovaný stroj pro pódium a reflektory. Nyní po půl roce může z frankfurtského výstaviště rovnou na silnice. Anebo do horšího terénu, podle toho, jestli dáte přednost verzi s pohonem zadních nebo všech kol.

O obou případech budete mít možnost vybrat si mezi manuálem a automatickou převodovkou a pokaždé dostanete šest kvaltů. S rozmanitostí je to ale horší, pokud jde o techniku pod kapotou. Nic jiného než dvoulitrový diesel nedostanete, přesto 155 koní při 3 400 až 4 000 otáčkách a 360 newtonmetrů od 2 500 do 2 800 ot./min. zní docela konkurenceschopně. Podle použité převodovky a systému pohonu vůz dosáhne maximální rychlost 170 nebo 171 km/h a průměrně spotřebuje 7,1 až 8,0 litru nafty na 100 km.

Už od pohledu SsangYong SUT-1 nevypadá jako metrosexuální hračka k nákupnímu centru a tento dojem dokáže podpořit i svými rozměry - bez jednoho centimetru měří na délku rovných pět metrů a rozvor činí až 3 060 mm. Šířka vozu je 1 910 mm a výška 1 790 mm.

Také užitečné zatížení 750 kg naznačuje, v jakém prostředí se bude tento SsangYong obvykle pohybovat, a přesto SUT-1 není tak docela obyčejný pick-up. Jeho konstrukce naznačuje, že by si mohl (na rozdíl od dalších soumarů tohoto druhu) dobře rozumět s asfaltem. Není totiž běžné, aby měl užitkový vůz dvojité lichoběžníky vpředu a k tomu pětiprvkové závěsy zadních kol.

Ani kabina a výbava by neměly působit druhořadě. SsangYong nabídne kůží čalouněné, vyhřívané a elektricky ovládané sedačky, zadní parkovací kameru, automatickou klimatizaci, audio s připojením Bluetooth nebo stabilizaci. Cena modelu SUT-1 zatím nebyla stanovena, ale vzhledem k méně prestižnímu znáčku na masce by nemusela být přehnaně ambiciózní.

Tip: Projděte si také další novinky letošního frankfurtského autosalonu.


SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku - 1 - Ssangyong SUT1 01SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku - 2 - Ssangyong SUT1 02SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku - 3 - Ssangyong SUT1 03SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku - 4 - Ssangyong SUT1 04SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku - 5 - Ssangyong SUT1 05SsangYong SUT-1: produkční verze již brzy ve vašem zpětném zrcátku - 6 - Ssangyong SUT1 06
Tento pick-up má překvapivě moderní nezávislé zavěšení všech kol

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše