Diesel slaví 125 let. Znáte milníky jeho dosavadního vývoje?

 | 10 příspěvků | 25.3.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Rinslet Laurenfrost

Dlouhejch 125 let a vy tam.. | 25.3.2017 21:33reagovat
avatar

Dlouhejch 125 let a vy tam prostě musíte na fotku dát zrovna ten výrobník rakoviny od podvodníků z VW

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Dlouhejch 125 let a vy tam.. | 25.3.2017 22:12reagovat
avatar

To jo no.Přitom ty TDI to jsou nejhoršoí agregáty ze všech výrobců.To je vidět co tu píše za ubožáky podplacené.Zrovna motory za které by se měl slušný člověk stavět zády.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JohnST

Reakce na: To jo no.Přitom ty TDI to.. | 25.3.2017 23:30reagovat
avatar

Vidim, ze niektori diskuteri tu v tuto nocnu hodinu uz pozili asi alkoholicke napoje

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený gdfgd

Nafta patří do kamen | 26.3.2017 03:20reagovat
avatar

Nafta patří do kamen

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený بنزين

Snad to jsou taky poslední.. | 26.3.2017 08:25reagovat
avatar

Snad to jsou taky poslední narozeniny.

Nepřihlášený pacho

Reakce na: Nafta patří do kamen | 26.3.2017 08:57reagovat
avatar

a benzín do kosačky

Nepřihlášený PepaSFI

pan Diesel ten motor vyvíj.. | 26.3.2017 10:55reagovat
avatar

pan Diesel ten motor vyvíjel jako náhradu parního stroje, což se mu povedlo myslím dobře. I přes veškerý stoletý vývoj má diesel pořád výhody v trvalé zátěži, v ustáleném režimu. Což je sice príma pro lokomotivu ale u osobního auta se spíš očekává dynamika, pružnost a kultivovanost v nejrůznějším spektru použití. Směšně vyzněly pokusy o sportovní použití. Jo vím že diesel má úspěchy v Dakaru, ovšem to bude do jisté míry charakterem soutěže kdy může být výhodou ten "vytrvalostní" charakter motoru a menší spotřeba. Vítězství v Le Mans? No tím bych se moc nechlubil, to byla čirá reklamní akce s "dobře" nastavenými pravidly. Zkrátka dieselu povolili skoro všecko co měly benziny dvacet let zakázané. Viděl jsem ped pár lety pokusy s dieselem v klasické rally. To bylo fiasko prvotřídní. Dokonce jsem byl u toho když předjezdci v naftové fabii za jízdy usnula spolujezdkyně, taková to byla ostrá jízda. Chudák jezdec, ještě za rok se na to vzpomínalo. A taky jsem byl u toho když to zkoušel jeden velmi známý a zasloužilý jezdec a prohlásil " no nechci říkat že nafta patří do traktoru ale aspoň jsem to zkusil a nejde to"

Nepřihlášený

Reakce na: Vidim, ze niektori diskute.. | 26.3.2017 13:19reagovat
avatar

Raději budu kalit non stop než jezdit v šulkách od VW

Nepřihlášený WinDiesel

V piezovstřikovačích byl B.. | 26.3.2017 20:14reagovat
avatar

V piezovstřikovačích byl Bosch až druhý, první byl Siemens VDO o 3 roky dříve, tedy v roce 2000.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše