Škoda Yeti RS: skrytá bestie s 500 koňmi pojede skoro vše

 | 20 příspěvků | 12.4.2015 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Embed

Úžasná práce, respekt za v.. | 12.4.2015 11:05reagovat
avatar

Úžasná práce, respekt za všechno to úsilí...

Nepřihlášený WVW

Fakt pecka, smekák :-o | 12.4.2015 11:07reagovat
avatar

Fakt pecka, smekák :-o

Nepřihlášený Martin Chromý

První Yeti, který můžu :) | 12.4.2015 11:10reagovat
avatar

První Yeti, který můžu :)

Nepřihlášený Spartan

Je to síce pekná práca, al.. | 12.4.2015 14:45reagovat
avatar

Je to síce pekná práca, ale nikdy nepochopím význam niečoho takého.

Za tie peniaze, čo do toho dal mohol mať ďaleko lepšie športové auto z minimom námahy.

Zjavne je to ale jeho hobby a príjmné trávenie času, takže chápem takúto činnosť, aj keď samotné dielo je podla mňa úplne bez logiky.

Zobrazit reakce..

swenak

Reakce na: Je to síce pekná práca, al.. | 12.4.2015 17:42reagovat
avatar

No tak chápeš to, nebo nechápeš:) Zjevně má i lepší auta a tohle je jeho hobby. Krom toho, sporťák nikdy nebude sleeper.

m.z.

Když neví co s prachama. | 12.4.2015 18:27reagovat
avatar

Když neví co s prachama.

Nepřihlášený XTad

Reakce na: Je to síce pekná práca, al.. | 12.4.2015 18:57reagovat
avatar

Je fakt, ze kdyby rovnou koupil to TT RS a vytunil ho, jako yetiho, tak bude mit lepsi auto a usetri spoustu penel. Jenomze 500 koni v TT nikoho moc neprekvapim v yetim ano. A kdyz proste chtel co nejlepe jezdiciho yetiho, tak se neda svitit :-)

Nepřihlášený swrt

před autem klobouk dolů, a.. | 12.4.2015 22:24reagovat
avatar

před autem klobouk dolů, ale text článku to je něco strašnýho.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Xenob

Reakce na: před autem klobouk dolů, a.. | 13.4.2015 07:29reagovat
avatar

stačí už titulek "...s 500 koňmi pojede skoro vše." Co to proboha je, "pojede"? Urputná snaha o výrobu novotvarů většinou končí s koncem puberty. Alespoň u někoho, pro koho je jazyk nástrojem obživy, by měla, Milere.

Nepřihlášený matej

"pojede" neni zadny novotv.. | 13.4.2015 08:02reagovat
avatar

"pojede" neni zadny novotvar, ale na autoforech jiz zcela bezne slovo. pokud ho neznate, tak vic cist a mene prudit

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Logicky to smysl moc nedáv.. | 13.4.2015 12:01reagovat
avatar

Logicky to smysl moc nedává, ale pokud ho baví i proces a má na to prostředky, tak proč ne. Z hlediska zručnosti prostě paráda.

A pokud už tuning, tak respektuju ten funkční. Kdy auto hlavně "jede" a až potom "vypadá." Ne jak je obvyklé (bohužel často už z výroby), že auto vypadá skoro jako supersport a pod kapotou se motor ze sekačky trpící hypertenzí snaží nedostat infarkt.

Hezkou ukázkou továrního sleepera byla svého času Toyota Corolla TS E12 ( http://www.corolla.com.pl/galeria/e12/corolla_e12_ts.jpg ) Kromě speciálních litých kol a znáčku TS v masce se zvenku nelišila od běžných verzí. Ale měla přes 190 koní, což na malý usedlý hatchback od "nudné" Toyoty bylo tehdy neskutečné číslo. Byly ještě ostřejší verze, na kterých už to bylo trochu zvenku znát, ale stále by neznalý člověk výkon naprosto neodhadl.

Nepřihlášený Ernie

Kedy sa aj u nas budu dat.. | 13.4.2015 16:54reagovat
avatar

Kedy sa aj u nas budu dat legalizovat taketo prestavby? Ved sme tiez v tej bohumilej EU...

Nepřihlášený DDT

tolik práce, a přitom je t.. | 13.4.2015 18:16reagovat
avatar

tolik práce, a přitom je to taková blbost...

soudě všeho to přišlo pána na něco okolo dvou milionů, a přitom pořád má něco co není a nebude okruhový speciál, pač odpor vzduchu, nikomu to nikdy neprodá, pač to má prodejní cenu cca 25% nákladů.

akorát s tím může budit pozornost a sbírat poháry v kategorii exot.

za ty peníze mohl koupit nové poslední BMW M3, nebo starší 911 turbo, nebo nakonec i nechat a jen upravit to TTRS a zbytek si nechat na "spotřebák" a na benzin...

Nepřihlášený Xenob

Reakce na: "pojede" neni zadny novotv.. | 13.4.2015 21:08reagovat
avatar

Bohužel čtu, Matěji, "pojet", "sjet si" apod., jenže ta slova už svůj význam dávno mají, autem se můžeš projet, zajezdit si, sjet si můžeš maximálně z kopce. Úcta k jazyku je projevem vzdělání a dospělosti, ale pro tebe nebo Milera je to zjevně málo cool.

Nepřihlášený VIPER

Kárka super,akorát u nás b.. | 13.4.2015 22:11reagovat
avatar

Kárka super,akorát u nás by tam nemohl být ten rám a i když je to z koncernu tak ani ten motor.Já bych dal ty skořepiny i dozady i za cenu toho,že to nebude lítat jako tohle

Nepřihlášený ondras

To se nedá koupit samostat.. | 14.4.2015 12:40reagovat
avatar

To se nedá koupit samostatný motor z toho TT RS? Protože jinak nechápu proč koupit celý TT za mega

Nepřihlášený Jan

Jako nádherná úprava to se.. | 16.4.2015 12:00reagovat
avatar

Jako nádherná úprava to se musí nechat, fakt, že jo asi nějakej bohatej masér, co se dost nudí a asi si ty prachy dřinou nevydělal. Ale nebylo to zbytečný? Za ty prachy co do toho nacpal mohl mít upravenej range rover, co by mohl po úpravách dostat kolem 700 koní, a s hmotností by to bylo lehčí pač poslední generace je komplet hliník narozdíl od Yetyho. Takže hromada prachů, a všechno k hovnu, to měl raši vyhodit prachy za štětky a chlast :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DomoKun

Reakce na: Jako nádherná úprava to se.. | 18.4.2015 17:16reagovat
avatar

Poslední range jsou célé s hliníku jo ?

Fíha to slyším prvně, to musí být krása ta váha vozu.

Nepřihlášený blbci...

tvl, bavi me jak zdejsi ex.. | 21.2.2019 12:41reagovat
avatar

tvl, bavi me jak zdejsi experti resej co mohl mit jiného/lepšího/atd.. proste ma prachy a blbne si pro radost.. za me je to borec. a vy pitomci si kupte co chcete a nereste jiny typky. zdaar!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše