Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Corvette Stingray C7 má své ceny, v USA stojí jako dieselový Superb
29.4.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Chevrolet zveřejnil ceník zbrusu nové Corvette. Ve Spojených státech ji dostanete v přepočtu už od milionu.
Americká sportovní legenda koncernu General Motors v kterékoli z šesti předchozích generací nevynikala pouze svými výkonnými motory, její atraktivita spočívala také v mimořádně příznivých cenách. Nálepky překvapivě dostupného vozu se Corvette nezbavuje ani ve své sedmé inkarnaci.
Za základní model kupé bude Chevrolet od svých amerických zákazníků požadovat 51 995 dolarů a objednávka kabrioletu je vyjde o pět tisíc dráž, a to včetně poplatku ve výši 995 dolarů za přepravu. V přepočtu na koruny to znamená, že tamní klient GM může mít Corvette vybavenou vidlicovým osmiválcem o výkonu 456 koní už za milion korun a nějakých pětadvacet tisíc navrch a otevřená varianta jej vyjede na 1,12 milionu.
Jen pro ilustraci, za stejnou částku si můžete v ČR koupit třeba BMW 328i xDrive s dvoulitrem, naftový Mercedes E 220 CDI, případně Škodu Superb Combi 2,0 TDI 4x4 Exclusive. Více k tomu snad ani není co dodat. Vlastně něco přeci jen ano - třeba seznam standardní výbavy, kterou vám k tomu Chevrolet přibalí.
C7 má bez jakýchkoli dalších příplatků třeba audio Bose s devíti reproduktory, satelitním rádiem a přípojkou USB, bezklíčové odemykání a startování, volič Drive Mode nastavující vůz do jednoho z dvanácti dostupných režimů či multimediální rozhraní MyLink.
I když vůz napěchujete vší dostupnou výbavou včetně magnetických tlumičů, karbonové střechy, čalounění kombinujícího semiš a alcantaru, jinými odstíny lakovaných kol či třmenů, stejně se s cenovkou kupé nepřehoupnete přes 1,45 milionu. A to navíc dostanete paket Z51 obsahující těsněji poskládané převody včetně chladiče převodovky, větší devatenáctky vpředu a dvacítky vzadu, větší brzdové kotouče, elektronicky řízený samosvorný diferenciál (opět s chladičem) a jiné nastavení podvozku. A aby vám nebylo líto nějaké té komfortní výbavy, bez dalšího doplácení je vaše i výkonnější stereo, barevný head-up, navigace, vyhřívaná a ventilovaná sedadla a na přání kožené čalounění zahrnující palubní desku, středovou konzoli a dveře. Našli byste v Evropě paralelu?

























































C7 je ve srovnání s předchůdkyní o zhruba osmadvacet tisíc korun dražší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nejčtenější články
Moderní Ferrari skutečně stíhá nezájem, majitelé se musí při prodeji smiřovat s mnohamilionovými ztrátami
17.5.2025Čínská novinka působí jako sportovní sedan Lamborghini, i s 500 koňmi má ale stát jako Octavie 1,5 TSI
17.5.2025Jakou ojetou Škodu Octavia zvolit? Podle detailních dat TÜV se ta vůbec nejlepší už pár let nedělá
18.5.2025VW to vymyslel. Svým elektromobilům přestane dávat bezduchá jména a lidé je začnou kupovat!
18.5.2025Tohle je přinejmenším nález dekády. Nikdy pořádně nevyužitá osina v zadnici Enza Ferrariho byla nalezena po 43 letech schovávání
18.5.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva