Nový VW Passat 2015: venku jsou další detaily, i přístrojovka

 | 16 příspěvků | 22.6.2014 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený x

Tak to je hnus, už to vypa.. | 22.6.2014 09:51reagovat
avatar

Tak to je hnus, už to vypada jako tamagoči od Hnujdaje......

Nepřihlášený Fero

No natahuju to riadne. No.. | 22.6.2014 10:25reagovat
avatar

No natahuju to riadne. No prekvapili ma s tym vykonom pri Biturbe, Inac asi tam nebude nic take nove, dalsie konvencne auto, okrem nejakych elektronickych hraciek, na ktore sa neda az tak spolahnut. Neviem si predstavit, aby mi v noci ziaril do tvare tak velky display. Dufam, ze to bude mat night mod, kedy sa zhasne, a ostanu sa zobrazovat iba zakladne informacie, ale asi to nebude OLED tipujem...

Nepřihlášený Quebe

No, doufám, že ten štít ta.. | 22.6.2014 10:33reagovat
avatar

No, doufám, že ten štít takto u nás vypadat nebude. Překombinované, nepřehledné...

Nepřihlášený Davcza

To opravdu nejspíš bude so.. | 22.6.2014 17:34reagovat
avatar

To opravdu nejspíš bude souviset s čínským trhem, který má svoje specifika, kromě známého důrazu na prodloužené rozvory si potrpí na elektronické hračky - proto asi ta přístrojovka z kosmické lodi

Nepřihlášený Alojs Jarda Neumetel

JJ cim vic to blika tim vi.. | 22.6.2014 18:59reagovat
avatar

JJ cim vic to blika tim vic je to cirkus

Kdyz vezmu zivotnost i u VW ta rekneme 4-6roku pri najezdu do 100-150tis chce se me brecet.

O te ekologii netreba psat ZATIM NIKDO nespocital co stoji realne z reciklovani takovehoto zazraku.

Stejne jako kdyz pestujeme repku a placame se po rameni ze mame ekologicke palivo ;(

Ach joooo ......

Nepřihlášený David

Nevěřím té přístrojovce. | 22.6.2014 21:48reagovat
avatar

Nevěřím té přístrojovce.

Nepřihlášený Ernie

ste tu jak ceska mutace wo.. | 22.6.2014 22:08reagovat
avatar

ste tu jak ceska mutace worldcarfans.com

Nepřihlášený John

Ta bristrojovka to je co??.. | 23.6.2014 10:54reagovat
avatar

Ta bristrojovka to je co?? To je desne!!! To iste v aute nechcem

Nepřihlášený JaRy

Přístrojový panel je displ.. | 23.6.2014 15:55reagovat
avatar

Přístrojový panel je displej, takže tam může mít každý to co se mu líbí.

Pokud tam bude někdo chtít klasické provedení tj. tacho+otáčkoměr žádný problém. Pokud někdo upřednostňuje panel s gyrohorizontem jako v migu taky žádný problém.

To je hlavní výhoda displeje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Přístrojový panel je displ.. | 23.6.2014 16:29reagovat
avatar

Len to potom nema zmyse ako priplatokl pre toho, kto ma rad klasicke zobrazenie...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Reakce na: Len to potom nema zmyse ak.. | 23.6.2014 16:36reagovat
avatar

Je to univerzální. Např. můžeš mít pro každý klíč od vozu jiné nastavení displeje. To jde u některých věcí u passatu i dnes, kdy každý klíč může konfigurovat auto jinak ... poloha sedadel, komunikační jazyk, nastvení všech funkcí komfort....

Nepřihlášený iqlogic

Prístrojovku schvaľujem, a.. | 23.6.2014 18:57reagovat
avatar

Prístrojovku schvaľujem, ale tie motory ... som zvedavý či vydržia aspoň polovicu toho, čo staré dobré "jednadeviatky" :)

Nepřihlášený řidič BOB

Naštěstí ta fotka neprezen.. | 24.6.2014 08:29reagovat
avatar

Naštěstí ta fotka neprezentuje realitu, což 3.7. všichni uvidíte ;-)

Nepřihlášený MK

v podstatě to je monitor... | 1.7.2014 15:05reagovat
avatar

v podstatě to je monitor. Nechci vidět, až to klekne a kolik bude stát výměna, a jaká je spolehlivost takového zařízení, když v dnešní době je životnost technicky složitějších zařízení stále menší a menší. Z aut se stávají pojízdné počítače s tolika řídícíma jednotkama, že by jeden brečel. A "pokrok" nezastavíš, zákazník chce startrek..

vana

No podstatné je že passat.. | 1.7.2014 20:04reagovat
avatar

No podstatné je že passat má zase jen motory napříč. Tohle už bohužel žádnýma hitech přístrojovkama ani jinýma cingrlátkama nevykompenzujou.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše