Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny)

Že jsou dnešní SUV vhodné do terénu asi tak jako silniční kolo na horský sjezd, ví snad každý. Dosud se ale terénní schopnosti snažily předstírat. To nový Opel Antara 4x2 už si na nic nehraje, s pohonem pouze předních kol je od pohledu vhodný už jen na silnici. Odvděčí se za to ovšem nižší cenou.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny)

15.12.2008 | David Siegl | Přidat příspěvek

Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny)

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Že jsou dnešní SUV vhodné do terénu asi tak jako silniční kolo na horský sjezd, ví snad každý. Dosud se ale terénní schopnosti snažily předstírat. To nový Opel Antara 4x2 už si na nic nehraje, s pohonem pouze předních kol je od pohledu vhodný už jen na silnici. Odvděčí se za to ovšem nižší cenou.

Automobilka Opel doplňuje modelovou řadu Antara o verzi s pohonem pouze předních kol. Klíčovou vlastností celkem 4,58 m dlouhé Antary se tak stává především spousta místa v jejím interiéru. Funkčnost a flexibilitu nabízí mj. asymetricky dělená zadní sedadla nebo na přání dodávaný nosič dvou jízdních kol „Flex-Fix“, který je zcela integrovaný do zadního nárazníku.

Pro Antaru s pohonem předních kol je připraven vznětový agregát CDTI o objemu 2,0 l s výkonem 93 kW/127 k a zážehový čtyřválec 2,4 l s výkonem 103 kW/140 k. S tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během 11,6 s a její průměrná spotřeba činí 9,3 l/100 km. Vznětovému to zabere 11,5 s, přičemž průměrná spotřeba činí 7,3 l/100 km.

Cena základního modelu Antara Essentia 2,4 (4x2) činí 524 900 Kč, stejný model s turbodieselem přijde na 579 900 Kč. Příplatek za minus 10 kW a o 10 % dražší palivo tak činí výrazných 55 000 Kč. Ve výbavě těchto vozů najdeme systémy ESP, ABS, klimatizaci, zařízení pro bezpečné sjíždění svahů, čelní, boční a hlavové airbagy, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání, autorádio CD30 přehrávající MP3 s ovládáním na volantu. Vznětové verze mají navíc systém samočinného vyrovnávání světlé výšky a přídavné elektrické topení.

Verze s pohonem 4x2 jsou vždy o 50 000 Kč levnější než verze 4x4, v případě základního modelu Essentia 2.4, spohonem 4x2 sleva číní dokonce 65 000 Kč.

Modely se vznětovými motory 2.0 CDTI s instalovanou dělicí přepážkou umožňují i odpočet DPH, přičemž vůz zůstává stále pětimístný.


Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 1 - antara_4x2_ofi_01Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 2 - antara_4x2_ofi_07Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 3 - antara_4x2_ofi_10Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 4 - antara_4x2_ofi_11Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 5 - antara_4x2_ofi_12Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 6 - antara_4x2_ofi_14Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 7 - antara_4x2_ofi_15Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 8 - antara_4x2_ofi_08Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 9 - antara_4x2_ofi_09Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 10 - antara_4x2_ofi_03Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 11 - antara_4x2_ofi_04Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 12 - antara_4x2_ofi_05Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 13 - antara_4x2_ofi_06Opel Antara 4x2: konec hry na offroad (české ceny) - 14 - antara_4x2_ofi_02

David Siegl

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.