Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů

(+ video) Nová specialitka od Pagani je jen jedna, má tisíce odlišných součástí a zadní hřídlo jako u Zondy S. Míří za neznámým zákazníkem do Británie.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů

4.5.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů

/

(+ video) Nová specialitka od Pagani je jen jedna, má tisíce odlišných součástí a zadní hřídlo jako u Zondy S. Míří za neznámým zákazníkem do Británie.

Není novinkou, že u Pagani není nic nemožné. Cokoliv si přejete, automobilka vám postaví. Jen to také budete muset umět zaplatit. Tak vznikly spousty různých speciálních Zond a o některých se svět často nedozvěděl oficiální cestou. A o těch, o kterých se dozvěděl, Pagani říkalo, že to je poslední vyrobená Zonda - a nebyla. Vždycky se našel dostatečně přesvědčivý zákazník, který si zaplatil za další.

Pagani Huayra je vyprodané už dlouho, Huayra BC také, ovšem u té se to dalo čekat, protože vznikla jen ve dvaceti kusech. Konec výroby Huayry a jejích verzí to ovšem není ani zdaleka, na ten budeme čekat léta i od chvíle, než sám Horacio Pagani vyhlásí poslední vyrobený kus. Vznikají ovšem speciální edice a ta nejnovější se jmenuje Huayra Pearl. Asi už tušíte, že jí bude na světě jen jediný kus. Jeho vývoj trval údajně víc než rok.

Kdybyste postavili standardní Huayru a Pearl vedle sebe, viděli byste určité rozdíly. Někteří by skončili u zadního dvojdílného křídla, ale ono je těch změn na tomhle autě spousta. Ve srovnání se standardní Huayrou je odlišných pět tisíc věcí, do kterých se počítá i motor a převodovka - a také nějaké díly karoserie. Proto tohle auto už na druhý či třetí pohled vypadá trochu jinak než Huayra.

Spousta dílů je inspirovaných slavnými Zondami - od původního S po R. Také je tu pár věcí z Huayry BC. Nejviditelnější změnou je ale již zmíněné dvojdílné zadní křídlo, které je odkazem právě na Zondu S. Odlišný by měl být také motor s převodovkou, ale to je všechno, co o pohonném ústrojí víme. Dost možná tu je motor a převodovka z Huayry BC, tedy V12 od AMG s 800 koňmi a 1 100 Nm, ale to neumíme potvrdit.

Unikátní je také přední lízátko, které si Huayra Pearl vzala z verze BC, a nasávací otvor na střeše, který vede vzduch k motoru. A samozřejmě, modrofialová barva, přes kterou je vidět struktura karbonu, je také pozoruhodná a Huayře Pearl docela sluší. Cena je pochopitelně neznámá a nevíme ani to, odkud pochází majitel tohoto stroje. Vůz si ale prý objednal přes britskou firmu Refined Marques, takže může pocházet z Velké Británie. Nebo také z Blízkého východu, protože odtud pocházejí zakladatelé Refined Marques.


Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 1 - pagani huayra pearl edition 01Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 2 - pagani huayra pearl edition 02Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 3 - pagani huayra pearl edition 03Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 4 - pagani huayra pearl edition 04Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 5 - pagani huayra pearl edition 05Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 6 - pagani huayra pearl edition 06Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 7 - pagani huayra pearl edition 07Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 8 - pagani huayra pearl edition 08Pagani Huayra Pearl: unikátní specialita se od Huayry liší v 5 tisících detailů - 9 - pagani huayra pearl edition 09
Tohle Pagani je na světě jen jedno

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše