Škoda Superb III 2015 se rýsuje, z jezevčíka prý vysochají krasavce

 | 12 příspěvků | 12.12.2013 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený Yard

A Superb IV. bude mít moto.. | 12.12.2013 11:11reagovat
avatar

A Superb IV. bude mít motor 1.0 a 4 turba. Je to k smíchu co se to děje. Směju se, když vidím machry v superbech a pasatech, jak jim tam chrochtají ty ubohé TDíčka. Ba naopak uznale kývnu hlavou, když kolem mě projede tento model s šestivalem. Nechci mít v autě turbo, natož tak dvě. nechci poslouchat, jak mi tam ty 4 válce (nedej bože u nafty) třískají. A ti co budou argumentovat nákladama ať mě políbí v řiť. Dobře udělaná atmosvéra V6 i když s vyšší spotřebou mě bude za životnost auta stát v součtu méně, než prokletý nafťák s turby, filtry pev. část. drahýma vstřikama atd....... v roce 2015 už nebude koncernové auto, které by bylo osazeno pořádným motorem... smutné

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Abre

To jsem vazne zvedav co s.. | 12.12.2013 11:18reagovat
avatar

To jsem vazne zvedav co s timhle hangarem na koleckach, s neforemnymi previsy muzou designeri udelat.

Kde je spatne zaklad, tj. platforma pro vuz kategorie nizsi stredni, a na ni posazena bouda o dve tridy vetsi, tam to zadne prolisy, protazena svetla, velke disky kol, a podobne opticke klamy nespasi.

Nepřihlášený Pavel

Nechápu, proč mají lidi po.. | 12.12.2013 16:40reagovat
avatar

Nechápu, proč mají lidi pořád potřebu brečet. Kdo chce Škodu, ať si ji koupí. Někomu se třeba nelíbí BMW, Mercedes nebo Hjondé. Kdyby byla Škoda dokonalá, nebyl by důvod koupit lepší auto. A šestiválec stejně za chvíli nenajdete v žádném běžném autě.

Nepřihlášený Alojz Franta Neumetel

No ona Skoda musi protoze.. | 12.12.2013 19:58reagovat
avatar

No ona Skoda musi protoze nova oktavka dala prave "skodovkarum" prostor do te doby nevidany.

Tak ze ted co se prezentuje jako menereske top super auto roku 13 uz nestaci

Ve predu stred.panel a vypln dveri a vzadu sice prostoru jako v telocvicne ale rovna podlaha a pokud nekdo jel v podobnem delsi cas-myslim vic jak treba 700km pochopil ze je to na krasne velke H

A k prispevku o kousek vise ANO skoda dostala platformu GOLFA a s tim musi pracovat :(

Proto je jaka je,ale snad bude lepe a i ve Skodovce teto tridy zavladne prostor a pohoda ne to co je dnes stisnenost a pohoda zebrinaku.

Budeme se tesit.

Nepřihlášený Zdeněk

Reakce na: A Superb IV. bude mít moto.. | 13.12.2013 12:47reagovat
avatar

A samozřejmě se považuješ za odborníka, že? Svou "odbornost" jsi dal svým názorem dostatečně najevo. A nejsi sám, "znalců, co autům rozumí" zde bude jistě více, např. takový Abre je jistě konstruktér a designer jakého by škodovka ihned brala, kam se hrabe Kaban..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

A hele už je to oficiálně.. | 13.12.2013 13:16reagovat
avatar

A hele už je to oficiálně Jezevčík. To máte jako s Arielem, starý je na nic, nový už je super. Tak když celou dobu tvrdím, že za ty prachy může tohodle podřadného jezevčíka koupit jen jednodušší čech, tak se to tu píše až s novou generaci. Nová generace bude opět super a opět pro chytré čechy. Teda do doby další generace :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dom

No já se už děsím, co zase.. | 13.12.2013 13:18reagovat
avatar

No já se už děsím, co zase Kabáň s iphonem na stole, (na kterém obdivuje akorát jeho image), vypotí. Octavia III je designový úlet nadopovaný marketingem...

Nepřihlášený slon

Reakce na: A hele už je to oficiálně.. | 13.12.2013 14:09reagovat
avatar

presne takto to funguje pri vsetkych testoch vsetkych modelov, ak sa chces z novinarskej recenzie dozvediet aj zaporne stranky, musis cakat na dalsiu generaciu daneho modelu

Nepřihlášený Yard

Reakce na: A samozřejmě se považuješ.. | 13.12.2013 16:16reagovat
avatar

Nepovažuju se za odborníka, jenom jsem na obyčejný šestiválcích najezdil víc kilometrů, než si umíš představit. Auto je má kancelář, ve firemní početné flotile mimojiné i Superbů s 2.0 TDi sám vidím co to jsou za hrůzy. Nebudu ti psát, čím jezdím, to bych byl z rádoby experta rázem chlubílek, za to mi nestojíš. Čili, je mi líto, že již Škoda nebude mít V6. Nafta patří do kamen, pracovních strojů a legendárních 1.9 TDi (66,81) (snad to nebylo příliž odborné? Ale to nechám na soudci jako jsi ty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Škodulenkář

Superb je dobré auto, mi s.. | 13.12.2013 17:44reagovat
avatar

Superb je dobré auto, mi se nejvíc líbí v kombíku, ale 3.6 FSI mi k takovému autu tak nějak patří. Nikdy jsem neslyšel nikoho nadávat na 3.2 nebo 3.6 FSI, ale neznám nikoho, kdo by neměl problém s 2.0 TDi Hold zelení a různé Unie tlačí eko normy níže a níže a dělat pro automobilky tyto motory je teěžší a těžší.

Nepřihlášený MOJE JMÉNO

Reakce na: Nepovažuju se za odborníka.. | 25.12.2013 07:15reagovat
avatar

Neumím si představit, kolik milionů km jste najezdil, ale těm co jezdí do 30.000km ročně bohatě stačí i Octavie s chrochtajícím TDI. Každý totiž nejezdí miliooooony km ročně jako vy - toto hledisko Vás ale zřejmě nenapadlo.

Nepřihlášený Kojot

Jestli tomu správně rozumím.. | 30.12.2013 06:59reagovat
avatar

Jestli tomu správně rozumím, tak by jste měli umýt huby mýdlem! Je tady i spousta zajímavých a střízlivých komentářů. Nic proti. Ale tvrdit, že tédéíčka nemaj budoucnost atd. můžou jen jyardové, tluč huby a zaříkávači hadů. Z komentářů o zastání se V6, si musím myslet, že je to auto pro někoho kdo se neumí, nebo nechce starat o své auto. Za druhé bych nikdy nadal na zkušenosti s firemním autem 2.0 TDI , kdy to každej huntuje a chová se k autu jako prase.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif