Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen
17.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Toto jsou první fotografie evropského Splashe po faceliftu. Pokud máte dojem, že vypadá stejně jako ten japonský, chyba není ve vašem přijímači.
Evropské zastoupení japonské automobilky Suzuki má k dispozici fotografie faceliftovaného modelu Splash, na svých stránkách je ale zatím nezveřejnilo. Proč váhá, netušíme, pokud ale má jít o nějakou formu časového embarga, tak je už bezpředmětné.
První záběry vozu unikly koncem března odkudsi z Indie, kde se Splash prodává pod jménem Maruti Suzuki Ritz a tajnosti dnes už nedělá ani mateřská internetová stránka, která vůz oficiálně (i když zatím bez podrobností) odhalila před zhruba deseti dny. No nic, možná by ale příště bylo fajn zkoordinovat postup jednotlivých poboček, ono to pak trochu vypadá, že pravá ruka neví, co dělá ta levá.
Než se Suzuki v EU rozhýbe a detaily k modelu Splash zveřejní, můžeme se mezitím alespoň podívat na konečně kvalitnější obrázky. Ty odhalují, že rozdíly mezi asijským a evropským typem nemá smysl hledat - jsou naprosto stejné, včetně možná až trochu extrémně výrazné, jednodílně masky chladiče zasahující pod přední nárazník a zadního nárazníku s designérským prvkem připomínajícím odvětrávání zadních brzd.
První informace říkají, že „Cákanec“ dorazí s dvojící nových barev - modrou a hnědou, pro facelift takřka povinnými novými materiály čalounění, ale chybět nemá ani (dnes už legislativně zakotvěné) ESP, boční záclonové airbagy, vyhřívané sedačky či parkovací senzory.
Pokud jde o motory, podle základních parametrů se nemění nic. V roli základní pohonné jednotky se opět představí řadový litrový tříválec o výkonu 68 koní a živá dvanáctistovka s 94 koňskými silami, kombinovaná s pětistupňovým manuálem nebo čtyřstupňovým automatem. Mluví se rovněž o návratu dieselového čtyřválce 1,3 DDiS s výkonem 75 koní od Fiatu.
Bližší data nebo podrobnosti k českému trhu nemáme, v Německu má ale Splash po modernizaci začínat na částce 9 990 euro za verzi 1,0 Base. A to by znamenalo, že se nic nemění a i u nás zůstane na původní částce necelých 240 tisících, případně akční ceně 209 tisíc Kč.












Fotky interiéru evropské verze nemáme k dispozici, snad se ale nic nestane, když napíšeme, že bude stejný jako ten japonský
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
15.6.2025Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nejnovější články
Bugatti chtělo po zákazníkovi 331 tisíc Kč za opravu malého ovladače, přitom si ho sám spravil s díly za 26 korun
včeraTesla po 13 letech prodeje opět jen faceliftovala Model S a s ním i X, největší „inovací” je zvýšení cen
včeraNová nejlevnější Lada prošla crash testem. 84 interních zkoušek skončilo na jedničku, toto byl ten 85.
včeraVolkswagen na nejnáročnějším okruhu světa překonal rekord, o jehož existenci dosud nikdo nevěděl
včeraČínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva