Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Splash 2012: facelift evropské verze rovněž odhalen
17.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Toto jsou první fotografie evropského Splashe po faceliftu. Pokud máte dojem, že vypadá stejně jako ten japonský, chyba není ve vašem přijímači.
Evropské zastoupení japonské automobilky Suzuki má k dispozici fotografie faceliftovaného modelu Splash, na svých stránkách je ale zatím nezveřejnilo. Proč váhá, netušíme, pokud ale má jít o nějakou formu časového embarga, tak je už bezpředmětné.
První záběry vozu unikly koncem března odkudsi z Indie, kde se Splash prodává pod jménem Maruti Suzuki Ritz a tajnosti dnes už nedělá ani mateřská internetová stránka, která vůz oficiálně (i když zatím bez podrobností) odhalila před zhruba deseti dny. No nic, možná by ale příště bylo fajn zkoordinovat postup jednotlivých poboček, ono to pak trochu vypadá, že pravá ruka neví, co dělá ta levá.
Než se Suzuki v EU rozhýbe a detaily k modelu Splash zveřejní, můžeme se mezitím alespoň podívat na konečně kvalitnější obrázky. Ty odhalují, že rozdíly mezi asijským a evropským typem nemá smysl hledat - jsou naprosto stejné, včetně možná až trochu extrémně výrazné, jednodílně masky chladiče zasahující pod přední nárazník a zadního nárazníku s designérským prvkem připomínajícím odvětrávání zadních brzd.
První informace říkají, že „Cákanec“ dorazí s dvojící nových barev - modrou a hnědou, pro facelift takřka povinnými novými materiály čalounění, ale chybět nemá ani (dnes už legislativně zakotvěné) ESP, boční záclonové airbagy, vyhřívané sedačky či parkovací senzory.
Pokud jde o motory, podle základních parametrů se nemění nic. V roli základní pohonné jednotky se opět představí řadový litrový tříválec o výkonu 68 koní a živá dvanáctistovka s 94 koňskými silami, kombinovaná s pětistupňovým manuálem nebo čtyřstupňovým automatem. Mluví se rovněž o návratu dieselového čtyřválce 1,3 DDiS s výkonem 75 koní od Fiatu.
Bližší data nebo podrobnosti k českému trhu nemáme, v Německu má ale Splash po modernizaci začínat na částce 9 990 euro za verzi 1,0 Base. A to by znamenalo, že se nic nemění a i u nás zůstane na původní částce necelých 240 tisících, případně akční ceně 209 tisíc Kč.












Fotky interiéru evropské verze nemáme k dispozici, snad se ale nic nestane, když napíšeme, že bude stejný jako ten japonský
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
dnes
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nejnovější články
Bývalý hokejista si jako první převzal nové nejrychlejší civilní letadlo světa od dob Concordu, překoná i rychlost zvuku
před 9 hodinami
V dalším „zeleném království” zjistili, že silnice se samy neopraví, majitelé elektromobilů budou platit za každý ujetý km
před 10 hodinami
Britové montují do lehounké malé Mazdy 380koňový motor V6, výsledkem bude levné auto schopné pokořit i supersporty
dnes
Prodeje Tesly šly skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace silně profituje
dnes
Nové Smarty jsou až absurdně obří auta, ten nejnovější měří skoro 5 metrů. A Mercedesy nepřipomínají náhodou
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
