Volkswagen Golf 6 zná své české ceny

Oficiální představení si nový Volkswagen Golf šesté generace odbyl již dříve. Tentokrát vám však spolu s nejdůležitějšími detaily konečně sdělíme aktuálně nejočekávanější informace - za kolik se bude Golf 6 na českém trhu prodávat.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Volkswagen Golf 6 zná své české ceny

1.12.2008 | David Siegl | Přidat příspěvek

Volkswagen Golf 6 zná své české ceny

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Oficiální představení si nový Volkswagen Golf šesté generace odbyl již dříve. Tentokrát vám však spolu s nejdůležitějšími detaily konečně sdělíme aktuálně nejočekávanější informace - za kolik se bude Golf 6 na českém trhu prodávat.

O nové generaci jednoho z nejprodávanějších aut automobilové historie, Volkswagenu Golf, jsme toho napsali už docela dost. Přesto si nejdříve zopakujme základní fakta.

Střecha u nového modelu spočívá - stejně jako u nového Scirocca - na dominantních „ramenech“. Díky nápadné boční linii nazvané „character line“, která se jako napnutý sval táhne od předních světlometů až k zadním světlům, získal nový Golf z bočního pohledu plnější a nižší vzhled. Mezi světlomety si nový vůz propůjčil vodorovně orientovanou mřížku chladiče z první generace Golfu. Široká zadní světla jsou díky novému designu jasně identifikovatelná i v noci. Celkově se díky souhře všech designových prvků nový Golf jeví znatelně širší a nižší.

Interiér se svou architektrou snaží hrát na líbivější notu a především pozvednout ergonomické vlastnosti vnitřku vozu. Všechny důležité ovladače by tak měly být lépe dostupné než kdy dříve.

Nové vznětové motoryvynikají úsporností. Agregát 2.0 TDI s výkonem 81 kW / 110 k se spokojí s 4,5 l nafty na 100 km, což znamená úsporu o 0,6 litru. Také silnější verze motoru 2.0 TDI se 140 koňskými silami si řekne o pouhých 4,9 l paliva na 100 km, což je o 0,6 litru méně, než u předchůdce.

Golf je k dispozici také se čtyřmi zážehovými motory: 59 kW / 80 k, 75 kW / 102 k, 90 kW / 122 k a 118 kW / 160 k. Motory TSI, které začínají na výkonu 90 kW / 122 k, jsou vybaveny kompresorem a/nebo turbodmychadlem. Základní motor s 80 koňskými silami spotřebuje na sto kilometrů pouze 6,4 l benzinu, což je o 0,5 litru méně než u předchozího modelu. Další motory TSI se také mohou pochlubit svou úsporností: 1.4 TSI o výkonu 122 koní si v novém Golfu řekne o 6,2 litru paliva na 100 km, což je 0,1 méně než dříve. Také nová 160koňová verze motoru 1.4 TSI dosahuje hodnoty spotřeby 6,3 litru na 100 kilometrů.

Nový Golf se příští rok dočká i verzí Golf Plus, Variant a sportovní ikony GTI. máme se tedy nač těšit !

Tip: Jak dopadl nový Golf VI s motorem 1,4 TSI a výbavou Trendline, se můžete dočíst v našem redakčním testu.

Ceník:


Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 1 - cenik-golf6
Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 2 - golf6_ofi2009_2008_01Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 3 - golf6_ofi2009_2008_02Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 4 - golf6_ofi2009_2008_03Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 5 - golf6_ofi2009_2008_04Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 6 - golf6_ofi2009_2008_05Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 7 - golf6_ofi2009_2008_06Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 8 - golf6_ofi2009_2008_07Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 9 - golf6_ofi2009_2008_11Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 10 - golf6_ofi2009_2008_10Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 11 - golf6_ofi2009_2008_12Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 12 - golf6_ofi2009_2008_14Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 13 - golf6_ofi2009_2008_08Volkswagen Golf 6 zná své české ceny - 14 - golf6_ofi2009_2008_09

David Siegl

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.